Hoi Ladies! Nu mijn ventje groter wordt wil ik zijn kamer laten meegroeien en wat stoerder maken. Ik had een prachtig thema gevonden: 'natuurlijk avontuurlijk'. Maar ik kan de spullen helemaal niet in Nederland vinden en ik heb geen idee op welke zoekterm ik moet zoeken om de juiste spullen te vinden. Dus weet jij een winkel die de volgende voorwerpen verkoopt, laat het mij dan weten! Geometrisch hert , Geometrische beer, Geometrische vos, Pijlen voor kapstok en sier, meetlat pijlvorm, sierpijl De meeste van deze afbeeldingen zijn van het Amerikaanse bedrijf Hobby Lobby, die niet internationaal verzend..
Ik zou eens op Etsy kijken als ik jou was. Zoeken op woodland, geometric, arrows en dat soort termen.
Ali express al helemaal uitgepluist maar helaas. Van de papieren versie heb ik het patroon, maar ik wil echt van draad. Etsy al een heel end doorgepluisd maar nog niet gevonden. Vtwonen nog niet gekeken. Thanksies
Thanks! Ik heb even gekeken maar deze site is echt heeeeel duur. Varierend tussen de 90 en 500 euro heb uj voorbij zien komen 😱