hallo meiden! Wij zijn in januari 5 jaar getrouwd en dat gaan we in puerto plata vieren (dominicaance republiek). Onze 2 kids blijven bij mijn moeder voor 10 dagen. Ik weet dat ze in geen betere handen kunnen zijn dan en daar maak ik me ook totaal geen zorgen om maar ik weet niet of ik het aankan. Tickets hebben we al in huis dus we moeten nu wel gaan maar ik ben zo bang dat ik ze zooo erg ga missen dat ik niet meer kan genieten van mijn vakantie. Wie is er weleens alleen op vakantie geweest zonder kids? We zijn wel vaker weekendjes weg geweest en dat ging heel er goed. Ik miste ze wel maar kon ook wel genieten van de tijd alleen met mijn man. Maar 10 dagen is wel erg lang en het is zo ver!
Hoi, Wij gaan ieder jaar een weekend zonder de kids weg en zijn 1 keer een week zonder kids weggeweest. Ik moet zeggen:het was superleuk om echt weer eens tijd voor elkaar te hebben, maar na een dag of 5 kreeg ik zelf heimwee naar de drukte om mij heen. Wij houden het voortaan toch maar weekendjes weg! gr. Naja
pffffffffff....nou meid, ik doe je het niet na! Jij bent tenminste al zo ver dat je weekendjes weg gaat, daar ben ik zelfs nog niet aan toe! Over je kids hoef je je in elk geval geen zorgen te maken. Die zullen zich naar alle waarschijnlijkheid prima vermaken (tenminste...dat doen die van mij wel als ze gaan logeren ). Voor jouzelf wens ik je heel veel sterkte. Ik denk dat het vooral de eerste paar daagjes moeilijk zal zijn , maar dat je later toch wel die knop om zal kunnen zetten. Merk aan mijzelf dat ik de eerste nacht logeerpartijtjes altijd het ergste vind. Ik wens je in elk geval heeeeel veeeel plezier op je vakantie! Ik vind het heel knap van je! Neem lekker veel cadeautjes mee voor je kids
Ik ben in mei voor t eerst 8 dagen op vakantie geweest met een vriendin van me zonder de kinderen. Ja het is zwaar hoor, zeg ik eerlijk, ik heb ze ook iedere avond gebeld en vaak ook meerdere malen per dag. Nu waren mijn meiden toen 5 en 3, maar missen doe je zoiezo. Had wel een flinke tel. rekening trouwens haha
oh ja, een groot probleem! je hebt daar geen ontvangst met je tel. Je kan wel gebruik maken van het internet(in het hotel). Mijn zusje zegt dat ze elke avond een mail zal sturen met wat ze die dag hebben gedaan enz en dat ik me verder geen zorgen moet maken. Maar als ik zo de reacties lees dan ben ik bang dat ik moeilijk kan genieten! Het ljikt wel alsof mijn man dat niet zo erg heeft als mij. Hij zal ze enorm missen maar hij gaat zeker genieten van zijn vakantie zegt hij. Hij heeft voor elke dag een excursie gepland (dolfijnen zwemmen, duiken, jeepsafari enzz) hij zei er zelfs nog bij dat hij elk jaar rond december/januari alleen met mij op vakantie wil en de rest met de kids erbij.. zomervakantie en alle andere vakanties.. ik weet niet of ik het kan hoor!
Ha ha, dat klinkt wel als mijn man, die ziet dat ook helemaal zitten, lekker samen een weekendje weg en een weekje samen weg en de zomervakantie voor het hele gezin. Nou mij niet gezien, dat weekendje weg prima, maar de andere 2 vakanties lekker met zijn allen. gr. Naja
Je eigen dingen zijn ook belangrijk, maar ik heb na de vakantie wel gezegd dat de kinderen voortaan mee zouden gaan! haha Ik heb wel genoten hoor, maar als je even niets aan t doen bent, ga je zoiezo denken aan het thuisfront. Ik maakte me meer zorgen of alles wel goed ging bij de oppas haha ik laat ze liever niet bij anderen mensen maarja...
wij zijn nu 2x zonder casey op vakantie geweest ik mis ze dan wel, maar aan de andere kant vind ik het ook wel fijn om even met zijn 2en weg te zijn...
Sja, mijn dochter is om het weekend een weekend bij dr papa, dus ik ben het gewend, MAAR als ze weg is, moet ik wel elke keer een traantje laten......mis dr dus wel, maar vind het ook wel ff lekker om dan ff tijd voor mezelf en voor vriendlief te hebben. Vaker wil ik dus ook echt niet zonder haar
Ik zou nooit zonder kind op vakantie gaan (wanneer ze jong zijn dan), ik zou haar vreselijk missen en trouwens hebben wij geen (schoon)ouders waar ik haar kan laten, nee hoor, ik vind als je kids heb dat ze ook mee op vakantie moeten. En ik ga echt weleens uit met mijn mannetje hoor, lekker een avondje weg of ze gaat logeren bij haar nichtje maar 7 dagen of meer, nee hoor. En dan bedoel ik nu, want tegen de tijd dat ze 17 is ofzo is het weer een ander verhaal.
heel normaal hoor dat je zo denkt.. als ik geen (schoon) ouders zou hebben dan had ik het ook never nooit in me hoofd gehaald! Het is maar dat ik altijd zie hoe mijn moeder en zusje met ze omgaan.. ze worden zooo lekker in de watten gelegd daar. en ik vertrouw mijn eigen moeder ook 10000%.. soms denk ik zelfs dat ze het daar leuker vinden dan thuis hihi
De ouders van mijn man zijn jong overleden en mijn "ouders" zijn niet te vertrouwen, dus wij hebben niet veel keus. Ze gaat weleens bij haar nichtje logeren (dochtertje van mijn zwager) en dan hebben wij ook weleens een avondje en een nachtje saampjes
Gelukkig heb ik hier fantastische schoonouders die niets liever doen dan een paar daagjes op onze zoon (en straks andere frummel passen). Ik heb het er erg moeilijk mee om weg te gaan zonder, maar weet ook dat we veel meer zien en doen als we zonder weg zijn. Vooral als we 's avonds lekker in een restaurantje zitten, daarna nog een romantische wandeling maken en 's ochtends een beetje kunnen uitslapen. Uiteindelijk heeft iedereen vakantie gevierd, want mijn zoontje heeft het nergens beter als daar. Af en toe is het best lekker.
wij zijn ook een weekje naar kreta geweest zonder de kleine, heerlijk! Je mist hem uiteraard wel, maar ik kreeg elke dag een mail met foto's en toen we terugkwamen deed hij net alsof papa en mama even boodschapjes waren gaan doen
Wij zijn eind september met zijn tweeen naar Cuba geweest. Ik en mijn man vonden het heeeeeerlijk even met zijn tweeen tijd voor elkaar, en even geen rekening te houden met. Eten wanneer je zelf wil, aan de bar hangen uit slapen etc. Natuurlijk hebben we haar gemist, we hebben elke dag gebeld (en ja op de dominicaanse heb je ook bereik als je een abb. hebt). Maar niet zo dat we er erg verdrietig om waren. We wisten/weten dat ze in goede handen was/is bij opa en oma. Dat rondreizen was toch niets voor haar geweest in Cuba en met de strand verlenging hebben we een kindervrij (18+) hotel gekozen. Wij zijn van plan om dit elk jaar te doen! En nova mag mee op wintersport en de voorjaarsvakantie. twee weken geleden zijn we nog een paar dagen naar londen geweest zonder Nova, ik vind mijn eigen ding ook nog steeds heel belangrijk!
Ik wil het ook wel maar ben bang dat als ik er eenmaal zit ik dr spijt van krijg... En sowieso als je je kleintje mee hebt (aankomende zomer is ie een 1) dan kan je ook iet s'avonds om 22:00 nog ff wat drinken ergens ofoz lijkt me, of een hele dag op het strand trekt zo een kleintje niet. Of is dat toch wel te doen?
Nee hoor. In het hotel waar wij zitten hebben ze geen ontvangst. Ook niet als je daar buiten bent. Of je moet 25 km reizen om naar de stad te gaan. daar hebben ze wel weer ontvanst. Staat ook bij hotel beoordelingen op zoover! de rest bedankt voor alle reacties!
uhm tja IK zou het niet kunnen! lijkt me echt vreselijk! over 1 nacht moet ik al denken hoor! nee ik heb haar gewoon graag bij mij. binnekort gaat ze weer eens logeren bij mijn ouders dan hebben wij eens een avond alleen... maar eigenlijk hoeft het voor mij niet. ik voel me fijners als mijn meisje bij ons is... zie er helemaal niks in om haar weg te brengen omdat wij zo nodig naar het café moeten óf op vakantie ofzo! me vriend zou me helemaal geen plezier met zulke fratse doen! maja wie ben ik.... ik zou zeggen geniet ervan! draak; wel hoor is best te doen je moet gewoon leven in het ritme van je kindje wij zijn in de zomer lekker 10 dagen in mallorca geweest! heerlijkkkk heb niks gemist en gerust tot 23 uur aan de cocktails gezeten! kyana vermaakte zich prima met haar vakantie liefde en de popcorn enzo!
Jeetje meid vind het knap hoor dat je het kan, ik vind het al verschrikkelijk als hij een nachtje bij mijn ouders / schoonouders aan het logeren is laat staan 10 dagen
Oeh, dat lijkt me echt helemaal niks. 1 nachtje vind ik wel genoeg. Ik zou ook nooit zo ver weg gaan en zonder telefoon eerlijk gezegd.