pandora

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoi,

vorig jaar hebben we een onderwerp gehad over stoppen met roken, en toen was er iemand die als beloning pandora bedeltjes kocht, toen ik zag hoe deze kettinkjes er uit zagen, wilde ik dat ook wel graag, maar het is er nooit van gekomen.

nu ben ik bijna jarig en ik zou wel graag zo'n armbandje willen, alleen zijn ze er in twee soorten sluitingen, een gewone en zo'n draai sluiting.

nu wil ik wel graag de laatste, maar is die sterker dan die andere, en kunnen er ook andere (merk) bedeltjes op, omdat je tegenwoordig zoveel verschillende merken heb die met dit systeem werken.

wie kan mij er iets over vertellen, en welk merk is het beste, dus ervaringen graag... :D

kun je het gewoon dag en nacht omhouden en onder de douche etc, want ik ben makkelijk ingesteld, geen zin om allerlei sieraden steeds af te moeten doen enzo. welke is het meest duurzaam...

groetjes sim

2. Niet meer actief

www.sakoshop.nl

En dan kan je het beste de armbandjes nemen met duurdere sluiting, die zijn het stevigst. Je kan ze dag en nacht om, maar je kan er niet mee douchen, het water gaat tussen de bedels zitten en dan gaat het zilver afgeven.

Ik ben nu aan mn derde armband begonnen...

En heb pandora. Die anderen vind ik allemaal niet zulke mooie armbanden hebben. Bedels koop ik van alle merken...

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    wat leuk!
    ja pandora..hier nog een fan!
    Heb zelf 3 armbanden en 1 ketting!
    Als je de originele bedels koopt zal deze niet afgeven hoor!
    want het is echt zilver.. ;)
    Hier een link..weet niet of het mag..
    maar hier staat heel veel info over Pandora....

http://pandoras.web-log.nl/

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb ook een armband. Ik heb die met de duurdere sluiting, gaat heel makkelijk open en dicht.
    Ik doe hem niet om met douchen en slapen, meer omdat ik dit irritant vind. Dus geen idee of dat kan.
    Ik ben wel gewaarschuwd door de juwelier om geen neppers om de armband te doen omdat je dan je schroefdraad kunt vernielen en er dus geen nieuwe bedel op of af krijgt.

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben bezig met mijn 1e armbandje.
    Ik heb zo een met zo'n duurdere sluiting gekregen van mijn ouders met 4 bedels. En voor moederdag heb ik SAM gekregen (origineel Pandora). En binnenkort krijg ik weer iets van mijn schoonmoeder (was geheimpje, maar je moet geen geheimpjes tegen mijn man vertellen aan de telefoon als ik er naast zit hihihihi)
    Ik slaap er mee, ik douche ermee.. en het geeft hier totaal niet af. (wel alleen pandora bedels)

Groetjes Daphne

6. sim

sim Niet meer actief

oke, bedankt! dus die draaisluiting, die vind ik ook het mooiste, en dan in zilver, want ik ben een zilvergek,haha, bedankt voor de links, ik ga er even op rondneuzen :D

7. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    Hoi, ik ben zelf goudsmid en heb ervaring in de verkoop van Pandora (en Trollbeads) De armband met de duurdere sluiting is absoluut beter maar het blijft in alle gevallen altijd verstandiger om een armband af te doen. Dit niet alleen omdat hij dan kapot gaat maar alles slijt een keer zo hard. Je bent zelfs in je slaap bezig met bewegen natuurlijk. Mijn zus heb ik ooit een pandora armband gekregen maar toen het merk Trollbeads in nederland kwam wilde ze liever deze. Het voordeel is van de Trollbeads armband dat schakels van Pandora hier wel op passen maar de trollbeads schakels niet op de pandora armband. Als je de trollbeads wilt bekijken zie: http://www.trollbeads.nl/

Trollbeads is alleen wel een bekkie duurder dan Pandora maar ze heben zulke mooie dingen!

8. sim

sim Niet meer actief

is de duurzaam heid en prijs ook ongeveer hetzelfde dan als pandora?

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou ik ben ook verkocht hahaahah heb een horloge gezien die je op je armband ken doen echt super leukmensen ervaring?

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik heb zelf ook een trollbeads armband en ketting..
    en dan ook nog 3pandora armbanden en 1 ketting.. ;)
    En moet zeggen ik vind het allebei erg mooi..
    ik kon niet kiezen..vandaar allebei genomen..
    Trollbeads is iets duurder als Pandora..

11. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
  12. Niet meer actief

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    die kreeg ik. ;)
    nadat ik 3 en 6 maanden gestopt was :)

heb vandaag 1 fotobedel ontvangen!
    gaaf! echt mooi geworden.
    jammer genoeg heb ik die voor mijn zusje besteld. hihi.

hier nog een link :)
    http://www.mypiercing.nl/bijou.....;cPath=120

ik heb ook de dichte, kun je wat moelijker open krijgen,
    maar met andere woorden ook moeilijker verliezen.
    veel plezier met uitzoeken van je schakels ;)

14. sim

sim Niet meer actief

haha, ja nou weet ik het weer! gaat het nog steeds goed met het stoppen? ik heb af en toe alweer gerookt na de zwangerschap :oops: fout! :)

heb je een foto van die met foto?

15. knorrsan

knorrsan Actief lid

15 mrt 2007
    103
    0
    0
    ooh ben ook pandora verslaafde...ik beloon me zelf bij elke vijf kilo die ik af val alleen gaat het helaas niet zo snel

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jaja, ik rook nog steeds niet :)
    en ben het ook zeker niet meer van plan! haha!
    je moet het wel volhouden hoor! ;)
    en niet weer opnieuw gaan beginnen, dat zou zonde zijn! hihi.

nee, een foto heb ik er niet van,
    is ie veelste klein voor, maar als je de achtergrond licht houd
    is ie zeker duidelijk zichtbaar.
    zeker aan te raden zo'n bedeltje.

heb je er al 1 aangeschaft?

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    mijn pandora ging kapot in bed. Gelukkig kreeg ik een nieuwe van de juwelier.

18. sim

sim Niet meer actief

ik heb er gister één gekregen, een armband en een bedeltje met een chinees teken "liefde" van mijn man, alvast voor mijn verjaardag! me so happy haha!

een pandora met zo'n pandorasluiting! zo mooi, en ws krijg ik van de kids hun sterrenbeelden van de bedeltjes.

ze waarschuwden wel voor andere merken, dus ik moest goed letten op het ale tekentje aan de zijkant van de bedeltjes.

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Natuurljik waarschuwen ze voor andere merken. Ze willen eht liefst dat je dure pandora bedels koopt.
    Ik heb er van alles aanhangen en dat gaat prima.
    Heb wel een keer via internet bedels voor nog geen euro gekocht, maar die waren gelijk verkleurd. Heb ze toen teruggestuurd.

20. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hier nog een site www.pandorashop.nl
    staan allemaal leuke dingen op.
    heb er zelf nog geen maar wil er wel graag een.

Deel Deze Pagina