pandora

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Daar had ik die nepperds gekocht die verkleurd waren.
    Ik heb er vnl bedels van pandora en tedora aan hangen. Een bedels van een ander merk dat ik nu even niet weet.

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Daar had ik die nepperds gekocht die verkleurd waren.
    Ik heb er vnl bedels van pandora en tedora aan hangen. Een bedels van een ander merk dat ik nu even niet weet.

3. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hier ook een Pandorafan.
    Ik heb twee armbanden, en doe ze nooit af, geen last van verkleuren.
    Ik koop de bedels nooit zelf, maar krijg ze cadeau, dus verjaardag, moederdag, geboorte.Mijn kinderen zoeken de bedels uit, dat maakt het speciaal.

4. sim

sim Niet meer actief

dat is inderdaad een goeie zeg! ik wil ook heel graag nog dat zilveren kinderwagentje voor de geboorte van mijn zoontje (is wel een half jaar geleden maar ach)

heb jij ook bedeltjes met van die hangertjes eraan?

ik moet er wel om denken hoor, als ik mijn zoontje in bad doe, oh armband af, ben er nog veelste veel mee bezig, of afwassen hup armband af...

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik doe 'm eigenlijk ook noooit af.
    vind het zo'n gepruts :oops:

hier hangt van alles aan, steentjes, hangertjes, veiligheidsketting, kinderwagentje en een jongetje.
    hij zit echt helemaal vol.
    denk dat ik straks weer van mij salaris en nieuwe armband bij ga halen....

6. knorrsan

knorrsan Actief lid

15 mrt 2007
    103
    0
    0
    @runner ik heb hem ook altijd om hoor..ook met douchen en zwemmen enzo! Veels te bang dat ik hem kwijt raak

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hier een pandora junkie ten top :) :) :)
    Ik bestel mn bedels altyd via www.koopshop.nl, echt een aanrader: 30% korting, géén verzendkosten, én als je vóór 16.00 besteld, en betaald via Ideal, heb je de bedels de volgende dag in huis!
    Voor my geen ander meer (nou ja ok, alleen als ze de bedels die ik wil niet hebben hihi)
    Heb vandaag verjaardagsbedels besteld: bedel tegen geweld, P234 en P362.
    Heb laatst omdat ik met de pil gestopt ben, het zilveren kinderwagentje besteld :D

8. sim

sim Niet meer actief

houden jullie m ook om met slapen dan?

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    ja ik hou em met alles om, alleen als er nieuwe bedels aankomen haal ik em eraf :)

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    precies :) :) :)

11. Patries

Patries Actief lid

22 feb 2006
    127
    0
    0
    Ik heb gisteren mijn 4e armband binnen gekregen :D

Hoezo een beetje verslaafd 8)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb een armband en een ketting. De armband is met een pandora slot, dat vind ik echt perfect. Bij de juwelier hadden ze me aangeraden om voor de ketting één met gewoon slot te nemen, omdat je anders het slotje aan de voorkant onderin moet dragen, omdat die twee kleine stukjes schroefdraad ca 5 cm. van het slotje afzitten. Als je deze in je nek draagt kun je er niets op vastzetten. Maar het probleem is nu dus dat ik met het gewone slotje in mijn nek continu vastzit met mijn haar. Ik word er echt gek van. Met als gevolg dat ik hem nu dus niet meer draag. Zonde hé? :rolleyes: Dus als je een ketting overweegt, zou ik hem met het pandora slot kopen.

13. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Jahoe na lang wachten heb ik mijn armband binnen!het is een begin......nou maar gaan sparen voor een nieuwe bedel...

14. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    oh vind het ook zo leuk!
    Maar al een aantal keer aan vriendlief gezegd..maar helaas.
    Vind ze zo speciaal dat ik het niet zelf wil kopen, gek he, maar vind dat je zuks hoort te krijgen.

15. sim

sim Niet meer actief

ik weet al dat ik voor mijn verjaardag een zilveren wiegje en die met die hartjes ga krijgen (dat wiegje staat nog symbool voor de geboorte van mijn zoontje)

verder wil ik om deze armband bedeltjes van zilver of iets met lichtblauw erin (van die steentjes)

hopelijk krijg ik (als mijn man heeft opgelet ;) ) nog de sterrenbeelden van de kinderen..(van de kinderen voor mijn verjaardag :D

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Hier nog een Pandora fan!IK heb er nut twee en alle twee met ronde sluiting.De ene staat helemaal in het teken van mijn dochter en nu ben ik bezig met die van mijn zoontje!Heb voor moederdag het jongetje en een blauwe gals bedel gekregen,ik heb ook alleen de originele bedels en slapp,douche werk ermee(doe hem nooit af,alleen voor nieuwe bedels dan ;) )

Liefs,Claudia

17. sim

sim Niet meer actief

dat vind ik ook een leuk idee, om twee dan in het teken van de kids de doen. ik zou eerst de sterenbeelden krijgen, maar die waren er niet, en nu krijg ik van hen dus een jongetje en een meisje, maar ik spaar ze zeg maar eerst samen op één armband.

18. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb ook het jongetje en het meisje,en de bruidstaart met onze intialen ingegraveerd......

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Sim,zo ben ik ook begonnen hoor ;) en sinds 14 mrt(we waren toen 5 jaar getrouwd )heb ik van mijn man een 2e armband gekregen dus nu kunnen we weer sparen!

Liefs,Claudia

20. sim

sim Niet meer actief

heb vanmorgen van mijn kinderen een jongen en een meisje gekregen :D

iedereen is geloof ik op pad geweest voor bedels :D

Deel Deze Pagina