pandora

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik heb voor mn verjaardag nu al 5 bedels gekregen, 3 van mn vriend, 1 van schoonouders, en 1 van mn beste vriendinnen. Ook 2 biba bedels gekregen op mn werk, dus nu is ie vol!
    dat wordt een 2e armband bestellen :-D

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Met mijn verjaardag wist ik niets te vragen. Toen kreeg ik dus een prachtige grote bos rozen. En een weegschaal. Tja.

Afgelopen week liet ik me ontvallen dat ik de pandora-armband van runner en Daphne78 erg mooi vond. Mijn vriend heeft toen meteen besteld! Ik krijg van hem de armband met veiligheidssluiting en bedels: mijn sterrenbeeld, zijn sterrenbeeld, geboortesteen van onze dochter en chinese teken van liefde. Heb er zelf nog 2 bedels bij besteld. Kan niet wachten tot de armband er is!

Lief vriendje he?

3. sim

sim Niet meer actief

nou die van mij is nu vol! haha, jemig zeg, één week, iedereen kwam gister met bedeltjes! dit was de eerste verjaardag dat ik wat wist te vragen en niemand kwam met geld hihi.

ik haal wel deze week nog zo'n veiligheids sluiting, want ik moet er niet aan denken dat ik m nu verlies, eigenlijk best een kapitaal zo'n armband nu. en nog een stopper zou ik erbij willen, zodat ze niet zo stijf gaan, want ze draaien nu soms nog wat vast..

maar ik ben echt super blij!

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hihi, dat was dus een hele geslaagde verjaardag!
    geen eentje dubbel gekregen?

pendrag, dat vriendje van jou is idd lief!
    ik heb geen ene schakel van mijn vriendje gehad :( hahaha

5. sim

sim Niet meer actief

hele geslaagde verjaardag! :D mijn mams probeerd vandaag even zo'n veiligheidskettinkje te halen, hebben jullie die er ook op? en zoja, is het niet onhandig?

gelukkig geen één dubbel gekregen, maar ach had ik ook niet erg gevonden, ik heb iedereen wat nummers door gegeven (hoorde achteraf dat de juweliers daar erg blij mee waren :) )
    hij is wel zwaar nu hoor, vinden jullie dat niet lastig om ten allen tijde om te houden?

penrag, jij hebt inderdaad een lief vriendje!heel veel plezier met sparen, het is heel leuk als iemand vraagt wat je wilt hebben, dat je dan meteen weet wat :D

6. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    hier geen pandora gek maar wel een nomination gekkie! Ook heel erg leuk met de snoezigste schakeltjes!

7. sim

sim Niet meer actief

nomination? ga zo even googlen.. :D

Deel Deze Pagina