Mijn vriend heeft een laptop. Zelf gebruik ik een normale pc. Nu heeft hij de laptop al een hele tijd niet meer gebruikt. Gisteren ontdakte dat hij er niet meer mee op internet kan. Rara....hoe kan dat? Weet iemand hoe dat kan en hoe we het op kunnen lossen! Thanx! Liefs Marjo
Misschien verkeerde instellingen met het ip adres enzo? Want dan doet ie het dus niet... Weet niet hoe je normaal internet hebt? Via router? Liefs kiss
modem misschien opnieuw instellen ?.. ik heb er ook heel vaak last van, je moet dan gewoon je lan verbinding verbreken, modem uitdoen.. paar minuten wachten.. modem weer aanzetten en dan je lanverbinding weer aansluiten
Ik reset ook meestal even het modem. En in ons geval de router. Normaal gesproken werkt het daarna dan wel weer... Groetjes, Josien
heb je er wel een router tussen staan dan ? want je kan maar met 1 pc/laptop tegenlijk op internet als je geen router er tussen geplaatst heb
Als we de laptop insteken trekken we de andere pc uit. Ging tot heden steeds goed. Maar nu dus opeens geen internetverbinding meer! Liefs Marjo
Bij mij is het ook een kwestie van stekker even uit de router trekken (doet ie alleen als ik langer als een paar dagen mijn laptop niet heb gebruikt) en na zo'n 10 seconden er weer in doen. Daarna heb ik meestal wel weer verbinding.