Soms he... Ben je zo trots op je kindje dat het nog net geen zeer doet Mijn mooie dochter loopt! Echt lopen, de hele dag door! Mijn geweldige vriend kreeg vanochtend telefoon dat hij gelijk kon beginnen. Dus die komt zo terug van zijn eerste werkdag! Het weer was echt geweldig en dan weet je gewoon dat je alles aan kan! Geld problemen..., Biologische vader die het laat afweten, een veelste hete flat! Ach het is allemaal bijzaak! Schouders eronder en problemen oplossen! Soms he... Besef je dat een heleboel dingen bijzaak zijn en het echt de kleine dingen zijn die het verschil maken! (sorry moest even ventileren!)
Soms sluimert de negativiteit gewoon door je leven. Het moment dat je dat kan doorbreken is gewoon heerlijk! Natuurlijk kan je niet in 1x het roer volledig omgooien, maar ieder stapje de goeie richting op is er natuurlijk 1!
Iedere dag denk ik nog aan de abortus (zie topic: open schedeltje), maar het is fijn om een beetje nuchter te blijven. Een paar dagen terug kon je mij echt bij elkaar vegen. Clomid netjes ingenomen en hoppa een deurwaarder. Dat overviel mij zo erg dat ik diezelfde dag de dokter heb gebeld voor hulp. Die afspraak is pas volgende week, maar als je elkaar hebt en je kan allemaal intens gelukkig worden van de kleine dingen weet ik zeker dat het goedkomt! Lees regelmatig verhalen hier over mensen in geldnood en weet hoe zo'n aanslag dat op je psyche is... Je laten leven door je schulden en je angsten. Ja ik heb schulden en druk bezig met mijn leven op de rails krijgen, maar ik blijf trots op dat onvolmaakte leventje van mij