Wie heeft er ervaring met de paneelgordijnen van Ikea? Ik zag dat sommige daar al begonnen te rafelen. Die verkoopster zei dat het kwam doordat er zoveel mensen met hun handen aanzitten. Twijfel wel een beetje, ik vind ze zooo leuk!!
Wij hebben ook paneelgordijnen van de Ikea. Ze hangen hier al 2,5 jaar en rafelen totaal niet, maar ik weet natuurlijk niet welke jullie willen. Wij hebben deze: 1. IKEA | Gordijnroedes & gordijnrails | KVARTAL systeem | ANNO LJUV | Paneelgordijn 2. IKEA | Raamtextiel | Paneelgordijnen | FLYN LILL | Paneelgordijn (zoiets maar dan in het lime) en nog een witte met een licht horizontale stree, maar die hebben ze denk ik niet meer, want staat niet meer op de site.
Wij hebben ook paneelgordijnen van Ikea (Zie ze niet meer op de site staan), maar wij hebben bijna doorzichtige met een horizontale streep erop... Heel dun stofje dus. Maar gewoon met een roede eraan gaat het prima. Rafelt totaal niet en bevestiging is erg makkelijk! Ik vind ze bij Ikea nog leuk geprijst, bij de andere winkels zijn paneelgordijnen erg duur!
Wij hebben deze: IKEA | Raamtextiel | Paneelgordijnen | ANNO INEZ | Paneelgordijn ook al 3 jaar en ze zijn prima, geen rafels en idd makkelijk op te hangen en niet zo duur!
Wij hebben ook paneelgordijnen, het rafelen komt idd omdat er megaveel mensen aan trekken en vastpakken, bij ons zijn ze nog niet aan het rafelen iedergeval Let er wel op als je die bamboe wilt kopen (das die witte met die houten stokjes) die gaat errug uithangen, wij hebben hem al 2x ingekort Even een fotootje van hoe het hangt bij ons:
Ik wil deze dus; IKEA | Raamtextiel | Paneelgordijnen | KAJSA | Paneelgordijn Ilseroc, ik zie dat jij ze hebt hangen. Ze gaan dus niet rafelen? Ze zijn voor de babykamer, en zullen er meer voor de sier hangen. Denk dat ik toch maar voor de 3e keer terug ga naar de ikea
Nope, ze rafelen niet, vraag het me over een jaar nog eens als Sem kan kruipen en lopen want misschien moet ik dan wel ja antwoorden hahaha Nee hoor, zonder gekheid, zijn prima gordijnen en rafelen niet als je ze op de juiste manier gebruikt
wij zagen ze toen ook in de catalogus van de ikea. toen we ze gingen halen en de gordijnen in de winkel zagen hangen, hebben we toch voor iets anders gekozen. wij waren ook bang dat het er thuis net zo uit zou gaan zien..
ik had ze gekocht, maar het in elkaar zetten van het hele zootje was echt ellende. ik heb alles teruggebracht
Die rails ophangen is idd wel lastig, tenminste dat vonden mijn vader en vriendlief Het is even een secuur werkje om de gordijnen op de juiste maat te knippen maar als je ze languit op de grond legt dan is het zo gedaan..
wij hebben ze ook! En nu al 3 jaar en niks mee aan de hand. Je kan ze bedien met een metalen stokje dus je hoeft er niet eens met je handen aan te zitten. En idd op de grond leggen en snijden werkt het beste!