Zsm woonruimte gezocht omgeving Kampen voor manlief

Discussie in 'De lounge' gestart door laravelk, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    In mei zijn we vanuit Estland naar Nederland verhuisd en mijn vriend heeft nu in Kampen zijn vroegere baan weer aangeboden gekregen. Het enige probleem, ik woon met mijn zoontje nog tijdelijk bij Meppel en dat is voor hem zonder auto niet te doen. Hij woont nu bij zijn moeder in Belgie omdat de werkgelegenheid daar beter is maar de relatie met zijn moeder staat op knappen en ons gezin lijdt onder de situatie.
    Hij kan in principe per direct beginnen maar heeft wel een onderkomen nodig doordeweeks zolang wij nog op zoek zijn naar een permanentere woonruimte voor ons gezin in Kampen.

Dus, wie o wie kan ons helpen? We zijn zo snel mogelijk op zoek naar tijdelijke woonruimte voor manlief OF permanentere woonruimte voor een gezin met kindje in omgeving Kampen.

Alvast bedankt voor het lezen en meedenken!
    Larissa, Pim en David

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Is het voor jullie ook een optie om tijdelijk op een vakantiepark oid te gaan wonen? De "slechte" periode komt er nu weer aan voor de vakantiehuisjesverhuurders, dus die zijn altijd wel blij wanneer ze voor een half jaar of een jaar vaste huurders hebben.
    En ik zou ook zijn nieuwe/oude werkgever vragen om mee te denken of misschien weten ze een plekje.... of heel misschien willen ze ook nog wel meehelpen mbt kosten enzo.

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    @Hopmarjanneke, het maakt me ondertussen niet meer uit hoe we wonen, maar dat we eindelijk na 3 maanden weer samen kunnen zijn of daar tenminste uitzicht op hebben. Zolang hij geen werk heeft is dat voorlopig niet zo dus we moeten deze kans nu aangrijpen en de woonsituatie eromheen bedenken. Ik ga de vakantiewoningen ook bekijken, bedankt :)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Het kan natuurlijk zijn dat het nog een paar weken duurt voordat je echt een plekje kunt krijgen. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik durf alleen niet te zeggen wat de kosten zijn... ook een beetje afhankelijk van het type huisje wat ze voor je hebben enzo.
    Wat ook een optie is, maar daarvoor ben ik te onbekend in Kampen e.o. of er van die vakantiehuisjesparken zijn die "open" zijn, ik bedoel meer waar mensen ook particulier eigenaar zijn en die er evt volledig wonen.... daar zijn ook vaak genoeg huisjes te huren.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
  6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    huizenzoeker en marktplaats heb ik al bekeken, we zoeken gestaag verder :) Bedankt meiden!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Duitsland
    OP funda bij het verhuur gedeelte worden ook regelmatig vakantiewoningen te huur aangeboden voor de langere overbruggingsperiodes.

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dus de links die ik je gaf vond je niets?

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    @draakje, helaas zijn we voorlopig aan een budget onder huurtoeslaggrens gebonden (ik studeer nog), maar die "helft van woonboerderij" is wel erg leuk zeg ;)

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
  11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou dan wordt het lastig als je iets wilt vinden wat niet via een woningcorporatie gaat, want als wat ''vrije'' verhuur is duur en zeker als je er met een gezin in wilt.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

als je goed zoekt niet hoor. wij zitten onder de toeslag grens in een particuliere woning van 140 m2

13. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dus heb je goed gezocht, wat dus lastiger ging dan 2 klikken met de muis. Ik zei ook, dan wordt het lastig, niet onmogelijk.

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hihi niet eens gewoon via funda;)

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Je kan er idd soms mazzel hebben maar ik denk dat het eerder uitzondering is dan gewoonte. Maar goed,hopelijk vindt ts wat ze zoekt;)

16. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
  17. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wat is het budget?

18. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    En een kamer huren tijdelijk voor je man? Is dat misschien iets?

Op deze site ---> 35 Kamers in Kampen Staan namelijk allemaal kamers. Niet ideaal natuurlijk, maar dan kan je man iig bij zijn moeder weg.

19. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Amfy, geluk gehad zeg! Ik verwacht ook niet op korte termijn iets te kunnen huren voor ons alledrie. Voor mijn man wordt het waarschijnlijk een kamer dan, ben aan het rondbellen en anders moet hij zolang maar op de fiets ;)
    Ik sta ingeschreven bij de woningbouw maar dat is natuurlijk iets van lange adem.

Deel Deze Pagina