Ohh dames, wat voel ik mij weer in de steek gelaten door mijn lijf. Aanstaande maandag kan ik beginnen aan een leer-werkproject voor verzorgende ig voor 3 jaar. Eindelijk na een jaar ziektewet krijg ik deze kans en ik heb er onwijs veel zin in. Maar nu heb ik voor de 2e keer binnen 2 maanden ontzettend veel last van mn rug en been. Ben al bij de huisarts geweest voor zwaardere pijnstillers want de zenuwpijn in mn been is niet te harden en loop ook bij de fysio. De huisarts vertelde dat het werk geen kwaad kon voor mn rug maar ik twijfel zelf nogal. Ik heb best veel pijn en als ik eenmaal begonnen ben en ik moet alsnog stoppen moet ik de hele opleiding terug betalen. Maar ik wil het zooooo graag wat moet ik nou doen. De pijn maar verbijten en zo goed en kwaad gaan beginnen of niet. Van manlief wordt ik niet veel wijzer aangezien hij zich een beetje grieperig voelt (lees; half dood gaat) en vandaag onze tandarts heeft afgebeld enzo. Pffff vind het zo moeilijk allemaal wat zouden jullie mij aanraden.
Ik zou het zeker proberen hoor zonde om deze kans weg te gooien. En stel je kan niet meer werken en je komt in de ziektewet hoef je denk ik niet je opleiding te betalen hoor. Ik heb ook de BBL opleiding gedaan en ik moest hem alleen maar terug betalen als ik er zelf mee zou stoppen zonder geldige reden.
Zit je in de ziektewet door die Ischiasklachten, of komt dat er opeens ook bij kijken? Als je al langere tijd met die klachten loopt heb je onderhand denk ik wel een beetje een idee hoe snel de pijnen komen opzetten en hoe ver je kunt gaan met je lichaam? Ik zou het wel proberen denk ik, tenzij de UWV arts inschat dat je het niet aan zou kunnen.
nee deze klachten zijn er nieuw bijgekomen en met het uwv zelf heb ik nogal wat conflicten vandaar dat ik ook haast heb gemaakt met werk vinden. Ik denk idd dat ik het gewoon ga proberen, de pijnstillers gaan nu ook werken dus hopelijk gaat het weer over. Deze klachten hoeven ook niet blijvend te zijn dus vandaar dat het ook best moeilijk is. bedankt voor het meedenken in ieder geval!