moest even deze hairdo showen hoor, we hadden vast een ontplofte droogkap (het enige wat ik heb gedaan is ingevlochten haar eruit halen )
Ja ik ook wel, had er daarna spul in gedaan om minder kroes te maken, en dan een hoge staart gemaakt ermee, zo schattig...
Mijn meisje vindt het geweldig als we het uithalen. Ze gaat dan voor de spiegel staan. Haalt de borstel er doorheen en zegt dat ze een leeuw is.
Herkenbaar, toevallig vorige week ook zo'n foto gemaakt. Hier had ze zelf ook nog even met d'r haren staan schudden voor de spiegel dus het zit flink wild
Ha ha...ja erg leuk Mijn dochter vindt dat altijd geweldig...en dan helemaal leuk als het in een staart wordt gedaan. Een dikke prachtige staart. Voelt ze zich helemaal mooi
hihi ook al zo'n ontembare leeuw!! leuk hoor!! Ja een leeuw is wel een leuke omschrijving, inderdaad dan zo'n lekkere dikke staart maken is erg leuk! Een vriendin van me zei dat ze alleen nog rood haar moest hebben en dan was ze het meisje uit de film Brave
Mooi! Dat deed ons mam 'vruuger' bij mijn zusje en mij ook. 's avonds met nat haar invlechten, en de dag erna de vlecht eruit. Het resultaat was dan ook dit idd.