De biologisch panga is gewoon verantwoord om te eten. Kijk maar bij goedevis.nl Ik haal hem altijd even door de bloem/meel met wat peper en zout. Even opbakken. Dit eten we hier samen met rijst, mosterd dille saus, broccoli of worteltjes en erwtjes.
Ik had laatst een lekker recept. Met mozzerella, tomaat, parmezaanse kaas, cherrytomaatjes en basilicum en dan in de oven. Dat was jummie!
eerst marineren in olijfolie, peper, zout, gedroogde oregano uit potje, citroensap... daarna bakken of in folie in de oven... lekker met krieltjes erbij, aardappelschijfjes, mnaar mijn favo: ZOETE AARDAPPELS!
Wokken met knoflook, roerbak groenten met touge en champignons,sojasaus en eventueel wat mihoen, erg lekker!
Pangafilet door een geklutst eitje halen, paprika of kerriepoeder erop, en verkruimelde cornflakes erover, 20 minuten in de oven, en smullen maar!!!!!
visfilets in een braadslee leggen,prei stoven en deze erop scheppen,kruiden en hier en daar een schepje mosterd opdoen en dan room erover gieten en dan gemalen kaas erop doen en in de oven,ongeveer een half uurtje.apart purree maken en samen serveren.je kan de prie ook vervangen door een andere groente(brocolli,witloof,....)
Mijn vriend maakt het superlekker met mosterd en sinaasappelsap in de oven. Geen idee idee hoe maar is vast te vinden via google.