Zo boos

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    We hebben vanmiddag even boodschappen gedaan, en toen we thuis kwamen ontdekten we een nieuwe kras op de auto.
    Echt duidelijk dat iemand onze rechter bumper heeft geraakt, en natuurlijk geen briefje.
    Dit is nu al de 3de keer dit jaar :(
    De eerste keer was op mijn man zijn werk, op de kazerne, had hij aan de zij kant onderin een dikke kras, weer geen briefje.
    Een paar maanden geleden zagen we bovenop de motorkap een kriebeltje kras wat iemand bewust heeft gedaan met waarschijnlijk een sleutel, en natuurlijk geen briefje.
    Wordt hier echt zo moedeloos van....

Toen mijn man nog een andere auto had, een gepimpte opel astra, hadden mensen een keer met een merk stift allemaal dingen op zijn auto geschreven.
    Nu hebben we een on opvallende station en nu rijden mensen aldoor tegen ons aan of bekrassen ze onze auto....en we hebben echt met niemand ruzie.

En nog even een andere frustratie....het huisvuil zou afgelopen donderdag al opgehaald worden, maar dit gebeurde niet door het weer.
    Daarom zou het vandaag opgehaald worden.
    En natuurlijk vandaag weer geen vuilniswagen...nu komen ze donderdag (mits het weer het toelaat).
    Verdorie...het vuil stapelt zich op hier, en ik kan het nergens kwijt.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh meid ik weet hoe klote het is als iemand je auto beschadigd en dan zo aso is om gewoon door te rijden. Onze straat is nu éénrichtingsverkeer, maar toen dat nog niet zo was hebben wij ook regelmatig gehad dat de buitenspiegel er weer eens afgereden was door 1 of andere oen!! Ggggrrrrr, en niet even een briefje onder de ruitewisser doen :x. Nu scheelt het dat wij een auto van het werk van mijn man rijden en er dus geen kosten aan hebben, maar toch werd ik er elke keer weer pissig over!

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

huisvuil, hier hetzelfde liedje! grrrr....

en dan jullie auto, nou ja! dat is ons ook al heel vaak gebeurt, echt niet leuk!

met dit weer kan er wat gebeuren maar wees dan eerlijk en laat een briefje achter of wat dan ook zodat het op hun verzekering verhaald kan worden, echt aso dit!

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Meid ik herken je probleem.
    Wij hebben sinds juli dit jaar een "nieuwe" auto, een knalgele seat leon. Helaas heeft er al iemand tegen mijn buitenspiegel aangezeten, en daardoor is het omhulsel van de spiegel gebroken.... En ook hier geen briefje. Laatst kwam ik erachter dat aan de passagiers kant iemand met zijn deur ertegenaan heeft gezeten, zit nu een deuk en een paar flinke krassen, en ook geen briefje. Ik baal der ook zo erg van! We wouden juist zo zuinig aan doen met deze auto, en dan krijg je dit!
    ik parkeer mijn auto nu al niet eens meer in bijvoorbeeld een krap plekje, ik zet mijn auto tegenwoordig erg ruim, dan maar even wat verder lopen.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt zo lullig is dat, je bent toch potdorie wel verzekerd!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Belachelijk gewoon! Kan me voorstellen dat je boos bent.

Als iemand met zijn auto tegen jullie auto per ongeluk is aangereden dat kan ieder mens gebeuren, maar heb dan het fatsoen om het te melden door middel van een briefje of om even netjes te wachten tot jullie terug waren!

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Toen mijn man zijn auto net had (zijn grote trots en redelijk opvallende) had hij binnen een paar dagen ook al een kras op zijn motorkap, dus duidelijk van iemand met nogal wat haat in zich.. zo kinderachtig.

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik snap ook best dat het een keer kan gebeuren dat je ergens tegen aanrijd, helemaal met deze gladde wegen.
    Maar het snel uit de voeten maken, en niks achterlaten vind ik echt zo aso.
    Verdorie onze auto is gewoon weer minder waard hierdoor.
    Heb niet eens meer zin om deze dingen te laten repareren, kost ons een klap geld, wat niet overeenkomt met de waarde vermindering.

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Echt belachelijk, de mensen worden steeds asocialer!

Kan best begrijpen dat er een ongelukje gebeurt en dat je iemand anders zijn auto raakt, maar het is toch een kleine moeite om een briefje achter te laten!

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Was je vanmiddag bij AH? Ik ben daar wel (ook) geweest. ;)

Wat flauw he dat mensen dan geen briefje neerleggen. Kan gebeuren met de gladheid dat je per ongeluk schade aanbrengt bij een andermans auto, maar het dan niet kenbaar maken, is wel erg lullig.

Ik heb ook een keer gehad dat mijn auto geparkeerd stond aan de kant van de weg en dat mijn spiegeltje eraf werd gereden. Woest was ik toen ik dat ontdekte en er geen briefje onder de ruitenwisser zat of zo. Echt gemeen.

En wat betreft die containers: hier staan ze inderdaad ook nog steeds aan de kant van de weg, gevuld en wel. Maar ik zag vanmorgen wel dat de containers vlakbij de sportschool die afgebroken word, geleegd werden.
    Maar vandaag redden ze de rest niet meer. Ik las ergens op een site dat je de grijze container donderdag bij de groene mag aanbieden. ;)

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Arrrgh ik deel je frustratie! Hadden wij ook met onze nieuwe auto, binnen een paar maanden een schade van € 500 omdat iemand hem geraakt had op een parkeerplaats, een poging tot inbraak en een spiegel die verrot was omdat iemand er tegenaan was gelopen.

Blijf met je tengels van andermans spullen af! Zo vervelend he. En dan te bedonderd om even een briefje achter te laten... Terwijl je zelf wel dat fatsoen hebt. En hard hebt gewerkt om die auto te kunnen kopen!

Hoop dat ze jullie auto nu met rust laten (het is hier, *klop op hout* ook alweer een jaar geleden, de laatste schade)

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    @Barbera, was op het plein bij de ah in D.z.
    Pfff hebben ze het bij de sportschool wel geleegd...ik woon notabene in de straat die eindigt bij de sportschool.
    Maar onze straat is ook wel heel erg slecht begaanbaar, echt fijn dat ze hier niet strooien. Bij jullie in de straat wel?

Mijn biobak is nu al zoooo vol, en die van alle andere buren ook.
    Weet echt niet wat ik nu met de andere zakken aanmoet.
    Als ik ze naast de container zet nemen ze het gewoon niet mee.

13. Wij hebben het ook een keer gehad hoor. Onze auto hadden we toen net een maand, onze eerste splinternieuwe auto. Ik had hem die morgen bij mijn werk geparkeerd, collega kwam gelijk kijken, ja die wilde onze nieuwe bolide wel zien.

Echter, toen ik om 12u klaar was, en beneden bij de auto kwam, zat de rechtervoorkant behoorlijk in elkaar, spatbord ontwricht, deur krom.. En er zat een briefje onder de voorruit. Niet van de dader, maar van een getuige..
    Erg fijn, want wat bleek, de dader had haar auto gewoon op een andere plek gezet, maar wel tegenover mijn auto... Dus ik kijken, jahoor haar rechterachterportier, dikke kras, en deuk met onze lak erop. Ja twas een zwarte wagen, die van haar, en dan zie je metallic lichtblauw wel..

Ik heb politie laten komen, die heeft de eigenaar kunnen traceren. Ik heb een briefje bij haar onder de ruitenwisser gedaan, dat ze contact op MOEST nemen, en dat ik de politie erbij gehaald had.

Gelukkig vergoedde de verzekering alle schade, kleine 2000 euro schade, en niet van de no-claim.

De eigenaar van de auto heeft ons uiteindelijk toch nog gebeld. Een paar dagen later welliswaar. Bleek dat zijn dochter die net haar rijbewijs had, stiekum met de auto naar de stad was gegaan, hij was er namelijk zelf niet. Hij had zaterdags wel die kras gezien, maar zij wist zogenaamd van niets. Totdat er een brief van de politie op de mat lag, met het verhaal van mijn aangifte en dat ze zich voor een bepaalde datum alsnog moesten melden, ivm doorrijden na een aanrijding.
    Toen kwam dat grietje alsnog over de brug met het verhaal, en dat ze het niet durfde te vertellen..

En vorig zomer, zette de buurvrouw haar auto in onze linkerachterkant.. Ook een schade van 1200 euro.

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Pffff ik herken je frustraties!

Wij wonen in Amsterdam en hebben een zaak in een drukke straat waar veel auto's, fietsers en trams doorheen rijden. Hier staan alle auto's achter elkaar, en echt bijna elke week rijd er wel een tegen een andere auto op tijdens het file parkeren. Elke week rijd een fietser terwijl die tussen de auto's en trams door rijden tegen auto's aan, of je spiegel eraf! Nooit hebben we een briefje! Ook zetten fietsers hun fiets in de straat heel dichtbij de auto's, terwijl er zat plekken zijn voor fietsen te parkeren op de hoeken van de straat, met als gevolg dat de fietsen omvallen en tegen de auto's aanliggen, bekrast en wel!

Ook hier bij ons huis zijn de parkeerplekken vrij krap, met als gevolg dat mensen hun deur open zwaaien en er weer een deuk in de deur zit omdat ze te ver doorduwen!

En wat je zegt, we hebben nooit een briefje! Onze auto's zijn nu zo gehavend dat we er niet eens meer wat aan kunnen doen. Er is gewoon niks tegen te doen!!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah....Het gebeurd helaas...en niet iedereen heeft het fatsoen..of de verzekering! Om even te laten weten ik was het...

(je hebt ook grapjurken als er toeschouwers zijn...schrijven ze een briefje met daarop....ik moest dit briefje schrijven omdat ik tegen je auto zat....Maar verder niets!) Daar ben je klaar mee...hihi

Hier ook hoor..nieuwe auto...1 week bij ons (2e hands) boem...bij stoplicht iemand niet goed wakker om 7 uur in de ochtend....bumper stuk bij ons...en verdere schade onder aan de auto...oke geen geld voor ons te betalen dus....auto laten repareren...2 weken vanwege vele schade onderkant. En toen...auto net weer 1 week terug..mannetje (toen nog vriendje en wij niet samenwonend) rijdt mij naar station in de vroege ochtend op maandag (zou eigenlijk zondag avond terug gaan, maar treinen reden niet!) En we staan te wachten achter een auto die op een vrachtauto staat te wachten die de bocht om wil. Het had gesneeuwd!! En ineens zet die auto voor ons zichzelf keihard in de achteruit!!! Zo keihard bons bij ons er voor op!! Hij dacht dat die vrachtwagen ging glippen..maar was ons vergeten! Gelukkig wij geen geld weer niet te betalen maar auto weer 1 week weg vanwege vele schade aan bumper moterkap en koplampen.....

Niet leuk! Auto nog een maand in ons gebruik!!

En dan...in ons oude huisje we wonen net samen...in de ochtend pakken we de auto....oh neee een grote scheur op de raam...steensag denk je.....maar nee...een overbuurvrouw kwam even zeggen...ik zag dat jullie raam kapot was...vannacht waren er rotjong bezig en ik hoorde een hele harde knal!! Ik zag verder niets..maar ik denk dat ze op jullie raam hebben geslagen met een hamer... (na verdere inspectie bleek dat het punt van inslag idd te ver naar beneden zat om van gewone steenslag te moetn zijn geweest....dan had het van recht bovenaf op de auto moetn vallen volgens een reparateur....) gelukkig weer geen geld ivm goede glas garantie verzekering...maar wel weer een nieuwe ruit..

En dan idd de diverse krassen bij supermarkten opgelopen....en in de straat..........soms vallen ze bijna niet op....en als de auto net gewassen is en in de poets ook niet..maar je weet dat ze er zitten hahaha.

Over de vuilbakken...ben ik blij dat die donderdag ochtend zijn geweest net voordat het ging sneeuwen hier hahaha...nu zouden ze woensdag komen ivm kerst....maar ben er bang voor er ligt zeker nog 40 cm sneeuw hier in de straat en gewone auto's staan helemaal vast....gisteren waren ze met 6 man een auto aan het helpen om ene halve meter verder te komen hahaha.

16. Aura

Aura Niet meer actief

Schandalig vind ik het!
    Hier ook hoor sinds wij de duurste auto van het blok hebben vnden we steeds spuug, krassen etc. op de auto.
    Hiervoor hadden we een seat Leon, niks aan het handje maar nu we een bmw hebben lijkt iedereen de pik op ons te hebben ofzo....Vind echt zielig voor mijn man want hij werkt er zo keihard voor.

Deel Deze Pagina