paniek aanvallen en zwanger zijn of zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 8 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nou ik ben zwanger (bijna zeker hihi)
    heb 2lichte zwangerschapstesten ghad...
    ben ook een half jaar gestopt met de medicjnen maar pas was het were helkemaal mis en nu gaat het weer redelijk heb ze nu wel weer...
    ben met men straatvrees weer veel aan het oefenen!
    en heb ook adem en ontspanningsoefeningen bij therapie...
    is wle heeel fijn!
    leer er erg veel
    ook gedachten leren te verzetten is echt fijn!

xx

2. beertje76

beertje76 Lid

27 dec 2007
    80
    0
    0
    Gefeliciteerd :D ! Wat een goed nieuws.

Hopelijk gaat het ook helemaal goed komen met je paniekaanvallen en straatvrees. Gelukkig heb je baat bij de ontspanningsoefeningen. Ik ga binnenkort iets van yoga doen...is ook wel goed denk ik.
    Zelf heb ik geen therapie, aangezien ik het redelijk onder controle heb. En als ik het weer last van krijg, zorgt mijn man er wel voor dat ik de deur uit ga.... ook een soort van oefenen dus :)

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hey ik heb nu 2 hele lichte positieve testen ghad dus ik denk dat ik zwanger ben hihi
    maar ik wilde je vragen
    was jij in het begin ook zo bang toen je wist dat je zwanger was?
    bang dat jet het weer krijgt etc...

grtjess

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ook ik heb last van paniekaanvallen met hyperventilatie. Ik heb geen medicijnen gebruikt maar heb het opgelost door ademhalingsoefeningen te doen en veel praten erover. Ook ben ik toen begonnen met yoga. Tijdens de zwangerschap maakte ik me ook zorgen over de aanvallen, zeker toen ik op het punt kwam dat de kleine steeds hoger kwam en ik vaak buiten adem kwam te zitten. Maar ik heb me rustig weten te houden door niet te veel in te spannen en alles op me af te laten komen. Nu ik Jasmijn heb heb ik eigenlijks weinig tot geen last meer van gehad terwijl het voorheen het wel bijna elke week raak was. Maar het blijft altijd sluimeren alleen je herkent de symptonen steeds snellen waardoor je ook sneller actie kunt ondernemen. Geef dit ook even aan bij de veloskundige...die helpen je ook hiermee en houden er rekening mee.Nog gefeliciteerd met je zwangerschap en maak je niet teveel druk...geniet er maar van.

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    kijk maar in men album!
    ik ben zwanger!

6. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    heej cindy gefelicteerd met je zwangerschap! probeer er maar lekker van te genieten!

ik heb ook last van paniekaanvallen/hyperventilatie. ben toen aan de AD geweest, toen we wouden proberen zwanger te worden ben ik gaan afbouwen, het ging even goed maar kwam toch net zo hard weer terug, ik heb het dan niet zo erg als jou (als ik dat zo lees) maar vervelend is het wel. ik zit nu weer aan de AD maar heb nu een halve (10mg) per dag en het gaat nu weer goed! :D

7. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik kom net van de huisarts af en moet naar gynecologie of hoe je het ook schrijft haha
    moet andere medicijnen....
    ben er wle bang voor maja we weten waar we het voor doen!

bedankt!

grtjes

Deel Deze Pagina