Jippie ik ben helemaal blij ! Ik hoef vanaf vandaag nog maar 100 dagen tot aan de uitgerekende datum. Ik ga nu echt aftellen.
Suc6 met de laatste 100 dagen! Geniet er nog maar lekker van, voor je het weet zijn ook die laatste 100 voorbij!
weet nog goed dat ik riep jahoe nog 100 dg en moet je zeggen het is heel snel gegaan. ik heb er nu nog 12 te gaan en het is dus aftellen geblazen. veel succes met aftellen voor je het weet zit je op de laatste dagen
Jeetje zeg, ik weet nog wel dat Lieke zei: Elmo nog 100...moet je nou eens zien :-D Lekker aftellen hoor! Ik ben ook al aardig hebberig!
Ja op een gegeven moment gaat het snel hé! Voordat je het weet ben je er!Gsiteren was ik precies 200 dagen zwanger vond ik ook wel een leuke ik moet nog iets van 80 dagen.....
Ja, hier ook een afteller! Het mag van mij lekker opschieten.. zwanger zijn is heerlijk, maar als het kindje er eenmaal is nog heerlijker!
Hier niet meer aan het aftellen maar gewoon aan het wachten. Geniet van de laatste 100 dagen voor je het weet zijn die voorbij.
Heel veel succes en plezier met de laatste 100 dagen! (en de rest van de meiden succes met de laatste dagen!) Het gaat echt erg snel. Ik kan niet wachten tot me zoontje is geboren, maar aan de andere kant vind ik zwanger zijn heerlijk en ga ik het heel erg missen! Liefs Kiss