ik heb trouwens nooit structureel medicatie geslikt, had alleen wat oxazepam voor de ergste momenten. dat is heel verslavend dus ik was er heel voorzichtig mee, maar dat ging prima!
hey meiden wat ben ik blij met dit topic ik heb er ook last van sinds een paar jaar. kreeg vorige week een aanval op het werk, de hele wereld draaide. ik moet mezelf ook dwingen om naar de winkel e.d. te gaan. je gaat de meest rare senario's bedenken ik ga ff het artikel lezen!
dianne erg voor je ik ga dus geen winkel meer in! doe het gewoon niet! zo blijf ik gewoon mezelf soms heb ik gevoel zoals ik nu er weer veel last van heb en ook op me werk... dat ik ziek ben ofzo.. maar thuis heb ik gewoon niets en nergens last van!
Heb hier ook vreselijk veel last van en zit er zelfs voor in de WAO en slik medicijnen. Het is soms op en af. Alcohol drinken is er niet bij. Godzijdank komen mijn paniekaanvallen van het druk maken (kan niet kappen met me zorgen maken om niets) en heb ik geen paniekstoornis (dan kun je niet in de winkels komen en ben je bang voor veel mensen bij elkaar enzo) Maar ja het resultaat blijft hetzelfde: rot voelen. Ik heb veel bij de psych gelopen en ook ademhalingsoefeningen en dat helpt Ik weet alleen niet hoe wij het gaan doen als we met de pil stoppen want ik kan niet zonder medicijnen
Babs en als er nou iemand met je meegaat die jou begrijpt durf je dan wel je wereld word erg klein zo en alles word moeilijker. Ik heb de aanvallen 1x in het jaar een x en soms wat weken in hele lichte mate maar probeer gewoon alles nog te doen Juist als ik me klote voel ga ik de stadin of met de hond eruit
nee zelfs als ik met me vriend of vriendinnen ga is het hetzelfde! kan soms beter alleen gaan.. want als ik iemand mee neem.. zzitten ze me steeds aan te kijken of het gaat en boem... dan begint het weer haahaha
jah begin steeds meer te lopen..... het is maar iets stoms hoor.. het kan ook zo afgelopen zijn.... ga vanaf morgen hardlopen.. schijnt goed te zijn.. + ik kom weer buiten
heel goed Het zit natuurlijk ook een beetje tussen je oren als je snapt wa ik bedoel Je gaat al na buiten met de gedachten als ik maa geen aanval krijg ( heb ik tenminste wel eens) en juist hoe meer je je druk maakt hoe erger het word
jah en soms denk je er niet bij na en ben je druk aan het praten en ineens heb je heel wat bergen verzet het is ook dom.. het zit echt tussen je oren!
Ja het is inderdaad de angst voor de angst. Maar er is echt hoop hoor. Ik ben zelfs een rondreis in Australie gemaakt, en van te voren kreeg ik al paniekaanvallen. Toch gegaan en het is goed gegaan. Dat heb ik toch maar mooi weer gedaan. Dat had ik nooit gedacht. Babs, en het is niet dom hoor.
ja en elke stap wat je verzet hebt.. denk je vol trots... zo ook weer gedaan.. en niemand kan het voorstellen hoe trots ze mogen zijn!
Ik doe ook gewoon alles hoor Ik weerhou me nergens van al zie ik soms in ff die blegh tijden wel tegen bepaalde dingen op Maar doe het gewoon
babs zo herkenbaar, maar ik ga de confrontatie juist wel aan, maar moet het wel alleen doen als ik samen met mijn mannetje ga heb ik nergens last van. dagelijks ga ik het gevecht aan en het heeft me al eens een baan gekost en dat wil ik niet meer. ik ga der echt wat aan doen (weer) maar dankzei jou topic weet k dat ik de niet enigste ben! ik wil er niet meer tegen vechten dat is gewoon al een stres post, het komt bij mij vooral dat ik niet kan ontspannen
dianne dat kan ik ook inderdaad niet.. weet alleen dat bepaalde ingen helpen...en wat je juist niet moet doen... GEEN KOFFIE DRINEN..(THEE ENERGYDRINK COLA) WORD JE OPGEJAAGD VAN.. EN KRIJG JE VEEL MEER LAST GENOEG SLAPEN.. NIET ZONDER VOLLE MAAG WEGGAAN MIET ROKEN!
DANJO knap zover ben ik niet... en kan ik niet.. vind het erg knap van je.. enigste wat ik wel doe is naar me werk.. en tijdens die overdracht ga ik lopen of begin ik maar met me werk! zolang ik actief bezig ben heb ik nergens last van!
Ik heb het ook nooit gedaan weglopen voor mn angsten De eerste keer was ik zo geschokken maar dacht het leven gaat door en ga niets vermijden Gelukkig maar want weet dat het moeilijk is en wel wilt mn mannetje zei vaak genoeg ik ga wel na de winkel waarop ik zei nee ik ga zelf dan maar naar voelen. Ben daar dus wel blij mee dat ik wist wat het inhield , Daarom ook goed het besef van gewoon na feesjes winkels etc gaan anders word het erger
hai Ook ik heb er nu heel veel last van,ik heb het al 6 jaar,dat ging met vlagen,nu de laatste 2 maanden was het elke dag,is nu op het moment minder erg,ik heb van de ha diazepam gekregen,wel het lichtste wat er is,maar ik durf het niet meer in te nemen want je merkt ze wel,en je raakt er op den duur verslaafd aan.Ik heb het nu redelijk onder controle,maar het blijft eng en super vervelend.Ook omdat ik alleen ben overdag met mijn dochtertje vindt ik het heel eng,want ik ben bang (ookal weet ik heel goed dat er niks is) dat er wat gebeurd en dat mijn dochtertje alleen is.Ze zeggen dat sporten heel goed is,en idd haptonomi.Ook ik rook en ik weet dat het dat verergerd,met koffie drinken ben ik gestopt want daar werd ik ook naar van.Ik heb nu alleen sochtends en overdag het gevoel dat ik een brok in m'n keel heb zitten wat ook niet weg e slikken is,en last van minimale benauwdheid,of dat erbij hoort weet ik niet,maar ook ik ben blij dat er meerdere mensen zijn met dit probleem. groetjes miranda
hoi miranda er kan niets gebeuren met jou! het is niet fijn op straat of winkel thuis moet je veilig zijn..en gebeurd niets! Hoop dat we mekaar kunnen helpen
Heb ik ook al jaren last van! Slik al jaren oxazepam. 2x daags 10mg. Zou er dolgraag mee stoppen, maar dat lukt helaas voor geen meter! Bah bah.... Liefs Marjo