Paniek! Dit kan niet waar zijn... geen melk meer?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door zomaar, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. en? Hoe is het?

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik ben erachter wat het probleem is... Noah hap niet goed meer aan, daardoor krijgt hij te weinig binnen omdat hij aan het "tuttelen" is en omdat het al een paar dagen is gaat mijn productie omlaag.
    Noah heeft dit in zijn eerste week ook heel veel gedaan, zo erg zelfs dat ik erbij moest gaan kolven van de Lactatie deskundige om mijn bv op gang te kunnen brengen.

Maar hij is zo koppig en ik krijg het niet voor elkaar om hem met een groot montje te laten happen. In de baker houding gaat het wel maar niet in de madonna houding.

3. En kan je die lactatiesdeskundige niet weer opbellen om nog meer informatie? Ik weet het, ik blijf erover zeuren, maar ik denk echt dat je met een professional je bv terug top kan krijgen.

Saartje

4. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Misschien lukt het beter in de doorgeschoven bakerhouding? Je hebt dan het hoofdje van je kindje bijvoorbeeld in je rechterhand terwijl je aan je linkerborst aanlegt. Je kan dan het hoofdje goed sturen en het mondje goed over je tepel "slepen". Ik kan nu in de madonnahouding voeding, maar dit kan ik pas een maand of anderhalf/twee. Tot die tijd heb ik altijd in de doorgeschoven bakerhouding gevoed, ik kon echt niet anders voeden anders trok ik ook zo de kloven erin. Hopelijk heb je hier wat aan, succes!

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Heb gisteren toch alweer besloten om het nog niet op te geven... voed nu idd in de bakerhouding, ben zelfs vannacht elke 2 uur opgestaan om het nog meer op te krikken pff nog even NOG meer investeren!

6. Female

Female Niet meer actief

Hey zomaar, wat fantastisch om te horen. Iedere borstvoedende moeder is er weer één, fantastisch! :thumup:

En veel succes!

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    Hey wat goed van je! zet hem op he... hopelijk betaalt je investering zich snel uit!

8. Veel succes!

9. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hahaha ik was net weer aan het voeden en toen ik hem van rechts naar links wou leggen en eerst een boertje wou laten spuugde Noah! hihi stom hé hoe blij ik nu kan zijn dat mijn kindje melk uitspuugd! :D Krijgt hij in ieder geval melk binnen! 8)

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    De aanhouder wint hoor, geweldig dat je doorzet, deden dat er maar meer!
    Even wat complimenten want dat verdien jij!

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Super dat het nu weer beter gaat !

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Fijn dat hij al weer zo vol zit!

Tip om die mond wijder open te krijgen: bij het aanleggen met je tepel op het topje van de neus aaien. Als hij dan wil happen dan MOET hij wijd, anders krijgt ie niets binnen.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Super dat je zo doorzet!

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou dames,

tot nu toe lijkt het weer goed te gaan, ik leg en alleen nog maar aan in de bakerhouding....
    Ga vanmiddag even naar het weeguurtje bij het CB zo heb ik wat meer zekerheid, als hij aangekomen is lijkt het me wel :thumup:

Duimen dus....

15. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Bij deze: [-o<

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik duim mee hoor.

17. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    duim ook!

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou ondanks dat ik vanaf dinsdag/woensdag vorige week aan het stoeien was tot gisteren dus een weekje ongeveer is hij god zij dank niets afgevallen maar van 4045 Gr naar 4070 Gr gegaan Pffffff! Dat moet van de inhaalslag van gisteren en vannochtend zijn ;)

De verpleegkundige heb ik het hele verhaal verteld wat ik allemaal wel niet heb gedaan deze week en gedacht en dat ik nu reuze benieuwd was naar zijn gewicht.... ze moest smakelijk lachen om al mijn stunt en vlieg werk en was dus ook blij toen we 4070 op de weegschaal zagen staan. (noah spuugde weer een beetje melk en zij reageerde hetzelfde als ik gisteren hihi oh kijk hij heeft genoeg lachte ze) Het is natuurlijk weinig maar heel goed te verklaren zei ze met een glimlach! En heeft me daarna gecomplimenteerd voor mijn doorzettingvermogen en dat ik daar best trots op mocht zijn!

Nou ben heeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij dat ik het niet opgegeven heb... anders had hij nu aan de fv gezeten terwijl het nu lekker opgelost is en hij heerlijk mama melk krijgt! :)

Jullie allemaal erg bedankt!

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Super van je dat je toch hebt doorgezet! :thumup:

20. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ha, fijn hoor! en nu maar weer lekker doordrinken dan :)

Deel Deze Pagina