Hallo dames, Op 26 april heb ik hele erge kramp gehad laat in de middag. Toen 2 daagjes nog lichtere kramp gehad. Op de 30 ste in de avond opeens vele steken in me lies. Steken in me lies heb ik nog steeds last van. Is her mogelijk dat ik de 26ste me eisprong heb gevoeld en 4 dagen later me innesteling?? Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Zelfs als ik ongi moet worden heb ik niet zo erge kramp. Zijn er dames die dit ook zo gevoeld hebben??
Ja het kan natuurlijk altijd zo zijn. Ik hoop het voor je, maar hou er rekening mee dat een vrouwenlichaam soms heel gemeen kan zijn. Ik had bij mijn zoontje 1 keer een heel venijnige steek wat achteraf de innesteling bleek te zijn. Maar was toen nog zo'n groentje dat ik het echt niet door had hahahaha. Ik duim voor je.
Ja lichaam houd je graag voor de gek. Was er ook niet echt mee bezig tot ik vorige week vrijdag die kramp kreeg. Toen was ik wel benieuwd omdat ik het nooit eerder had en daarom hier weer op site terechtkwam. Maar toen ik aan pil was had ik korte cylus , zou kramp evt al me innesteling kunnen zijn geweest??