Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten maar ik zou graag van jullie willen weten welk merk jullie voorkeur heeft?
Of het de beste zijn wil ik niet zeggen maar wel de goedkoopste. Dat zijn die van zwanger en kids dipsticks. Goed en duidelijke resultaat!! Succes!!!
ik heb alleen nog maar actiontesten gebruikt. en ik ben eigenlijk wel tevreden. prijs is ook aantrekkelijk. doosje met 5 testen voor 2,49
Was vergeten hier nog even te kijken voor het boodschappen doen dus ben nu thuis gekomen met ovulatietesten van de kruidvat. Wel erg prijzig als ik hier boven lees 5 voor 2,49 bij kruidvat betaal je voor 7 stuks rond de 13,00 Niemand ervaring met testen van de kruidvat? De testen zwanger en kids zijn die via internet te bestellen?
Ja, die kun je via internet bestellen. Ze worden bij mij altijd de volgende dag bezorgd (gewoon door de brievenbus). Kruidvat ovutesten heb ik niet veel ervaring mee, maar ik hoor vaak dat ze te snel en te lang positief zijn (vals positief).
Ik gebruik al een jaar die dipsticks van zwanger en kids goedkoop en heel fijn in gebruik. Omdat de action nu ook testen heeft,heb ik die ook even geprobeerd zijn ook wel goed maar ik hou de dipsticks maar aan. famke