Meiden, Zijn jullie tevreden over de digitale ovulatietesten van clearblue? Ik gebruik ze voor de 1e keer deze maand voor onze eerste IUI behandeling. Ik zit nu op dag 14 in m'n cyclus van bijna altijd 28 dagen. Test is negatief vanaf zondag? Volgens de menstruatie app die ik bij hou moet m'n ovulatie 5 mei zijn... Claudia
Ik zou de volgende keer op cd 8 beginnen met testen.Bij een cyclus van 28 dagen kun je je eisprong verwachten van dag 10 tot dag 18(gebaseerd op een gemiddelde LF van 10 tot 18 dagen.Een ovulatietest is meestal 2 dagen voor je eisprong positief,dus vandaar beginnen op cd 8
Ik vind ze heel fijn. Kan je lekker mee in de ochtendtesten. Ik begin zelf op dag 10 en dan elke dag tot ik een positieve heb. Succes!!
Ik ben er ook blij mee! Wel de 'gewone', die met dubbele hormonen, knipperende smiley etc. werkten echt niet bij mij. Maar met de normale digitale vind ik steeds mn ovluatie met 1 keer per dag sochtends testen. Succes!
Een advies. Gebruik normale ovulatietesten tot de streepjes op gaan lopen. Op dat moment daarnaast de digitale gebruiken. Scheelt je een hoop geld en je ziet van tevoren wanneer je ongeveer de smiley kunt gaan verwachten.
Ik deed inderdaad hetzelfde als Madelie. Gebruikte normale ovulatietesten en als ik dacht dat het wel eens positief kon zijn, gebruikte ik de CB als confirmatie. Scheelt echt een hoop geld. CB is wel echt super. Overigens had ik ook weinig aan de dubbele hormoonindicator, ik kreeg alleen positief/negatief en geen verhoogde vruchtbaarheid.
Ik doe inderdaad ook van te voren testen met de ovulatietesten va de action, en als ik denk een eisprong te krijgen dan ga ik over op CB! Toevallig vandaag een dikke smiley! Dus morgen 14.00 onze eerste IUI!