Die van vandaag lijkt ook wat lichter dan die van gister. Wat klote meid, maar ben bang dat dit er niet goed uit ziet.
Stel dat het mis is. Wat kan ik verwachten. Hoe lang duurt het voordat je dan bijvoorbeeld kramp en bloed gaat krijgen?? Als het echt helemaal gaat aflopen qua kleur?
Hij zou mijns inziens echt donkerder moeten zijn nu. Wat betreft bloedverlies is het meestal zoals een gewone menstruatie. Ik heb dit 4x gehad
Ik zie ook een boogje.. En waarom doet je arts geen bloedtest, daarmee heb je echt duidelijkheid.. Deze onzekerheid lijkt me ook niet fijn.
Wat een slecht inzicht van je huisarts...HCG schommelt niet!In een goede zwangerschap loopt het alleen maar op.
Helaas hier al drie keer ervaring mee gehad. In mijn geval heeft dit nooit goed uitgepakt. Ik hoop op een goede afloop voor jullie en zal je topic blijven volgen.
Bedankt allemaal voor het meekijken en meeleven. Pfff het is die onzekerheid. Laat het dan gewoon hup maar beginnen met bloeden dat je het kan afsluiten als het niet goed is. Of gewoon knallen op die test. Dit is zo frustrerend.
Ik herken die onzekerheid helaas ook maar al te goed. Bij mij liepen ze ook twee keer niet op en beide keren werd het inderdaad een miskraam.. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt, want deze onzekerheid is zo frustrerend! Dikke knuffel meis!
Klopt inderdaad niet dat hcg schommelt. De urine kan geconcentreerder zijn maar je hcg moet stijgen voor een goede zwangerschap. Omdat de test al 2 dagen niet duidelijk donkerder wordt ben ik er bang voor maar het is even afwachten vrees ik. Ik hoop voor je dat het toch toed zit
Ik zie het boogje ook, maar er staat hoe dan ook een streepje. Maar ik vrees dat ze aflopen eerlijk gezegd. Heb dit eind feb ook gehad. Kreeg 4 dagen na mijn nod alsnog menstruatie. Ik hoop evengoed dat je huisarts gelijk heeft, maar eerlijk gezegd denk ik echt dat hij nu veel duidelijker had moeten zijn.