Nu ik dit rijtje zie, twijfel ik weer. Vind vandaag duidelijker dan gisteren.... Afwachten helaas. Meer kun je nu niet doen.
Dat je streepje niet recht loopt naar beneden maar in een boogje. Zo komt het op de foto althans over. Wellicht is hij in het echt wel recht.
Dat vind ik inderdaad ook, maar aan de andere kant is de andere streep ook een stuk donkerder dan gister.. Ik hoop echt heel erg dat je morgen een hele mooie duidelijke stijging hebt in de test!
Duidelijk opgelopen! Ik zou mij niet meer zoveel zorgen maken. Doe over een weekje ofzo nog een test en dan zal die wel knallen.
Ik kan mijn foto niet plaatsen maar kan toch beide kanten opgaan hoor! bij de eerste liep het langzaam op een werd een miskraam, bij de tweede liep het snel op en ging goed maar bij de derde weer langzaam maar toch een voldragen zwangerschap. Zelf vind ik je testje er prima uitzien. Hier deed de huisarts trouwens geen bloedtest en pas met 7/8 weken kreeg ik bloedverlies.
Sassiekaa ik vind de testen lichter worden Omdat het nog erg vroeg is kan het nog alle kanten opgaan, ik hoop voor je dat ze vanaf nu gaan oplopen. Ik heb zelf ook een lichtere test gehad zo pril in de zwangerechap maar ben nu toch 21 weken zwanger. Wat betreft een bloedtest; die zal zeker positief uitslaan want je hebt zeker weten hcg in je bloed. Maar een bloedtest is pas betrouwbaar als je hem twee keer doet met minimaal 48 uur ertussen. Het hcg moet dan flink opgelopen zijn. Dus op dit moment geeft een bloedtest nog geen zekerheid/uitsluitsel. Succes en sterkte!
Ja ze zei dat die wel vaststelt of ik zwanger bent maar idd niet hoe lang al en of het goed is en ook niet of het goed blijft gaan. Het is echt zon deuzige vrouw. Want idd als je vergelijkt met een test over paar dagen kun je vergelijken maar goed...... Ik denk dat ik gewoon probeer om donderdag nog een keer te testen dan moet er wel een verschil aan te merken zijn lijkt me..
Dat is. Niet waar want toen ik 11 weken zwanger was van mijn middelste zoon is dat per bloedtest vast gesteld.. Dus ik begrijp de redenatie van de arts niet?
ja het is zo irritant, ik zit nu bij zon centrum en ben er 4 keer geweest en 4 keer een andere arts. en dan was het nu nog een vrouw ook.. maar ze kwam zelf niet uit dr woorden.. moest haar zinnen steeds aanvullen.. pff
Kan je niet naar een andere arts second opinion? Ik vind t echt bespottelijk hoor want we betalen met zijn alle zoveeeeeeel ziekenfondsgeld.. Dit kan toch niet de bedoeling zijn... Liefs en een knuffel op naar de duidelijkheid meid..🙏🍀👶 Hoop echt dat t goed blijft gaan💖😘🍀
Het is wel waar.Alleen een bloedtest,en minimaal 48 uur later(en liever nog een derde keer)opnieuw,kunnen uitsluitsel geven of het op dat moment goed gaat.Na 48 uur moet het minimaal verdubbeld zijn.Op dit moment een enkele bloedtest bevestigd hetzelfde als deze testen.Er is hcg,meer weet je dan niet.
pff voel me ondertussen nog steeds erg zwanger.. Misselijk gevoel en zere tepels dus hopelijk zijn dat goede signalen. ik houd jullie op de hoogte van mn metingen..... vind het zo lief dat jullie allemaal zo meedenken!
Ah Saskia wat kl*te dit!! Echt frustrerend en spannend!! Zo moeilijk om dan nu te gaan zitten afwachten.. Sterkte!! Hopelijk bouwt t zich bij jou gewoon wat langzamer op en is er niks aan f handje!
Dat schreef ik ook hoor Pipo in mijn eerdere bericht, dat ze dan vandaag en donderdag kan bloedprikken en of woensdag en vrijdag... Zo kan je idd het zien of er genoeg stijging is... Wel balen zo voor de meiden met de lichtere testjes, jij hebt t vaker meegemaakt toch, liep t bij jou wel is goed af?