Janne en Rens klinken leuk bij elkaar Wat vind je van; Janne en Guus Janne en Mats Janne en Sil Janne en Ties?
Ik zou juist wel ruben en thijmen met -en zeggen over -uh moet ik echt even nadenken.. haha Eerlijk gezegd doen Janne en Rens me denken aan Peter Jan Rens.. Verder vind ik Luuk ook erg mooi!
Janne en Ruben Janne en Lucas Janne tjark Janne en kjel Janne en jelte Janne en wout Janne en Sen Janne en ties
Uit jullie lijstje kies ik ook voor Janne en Rens Wat vinden jullie van : Janne en Bent Janne en Briek Janne en Flor Janne en Stan Janne en Mil
Mee eens! Ik ben sowieso al niet kapot van de naam Rens omdat ik dan altijd aan het circus moet denken, maar deze combinatie vind ik ook niet mooi.. Ruben en Luuk vind ik allebei erg leuk, Luuk de leukste
Ik vind dat al jouw namen zouden kunnen passen bij Janne. Het is altijd een kwestie van wennen denk ik. Zolang je geen heel buitenlandse naam kiest bij Janne...
Ik vind Ruben echt een beetje saai, maar goed, dat is ook maar weer mijn mening. Je zult er helaas zelf uit moeten komen. Luuk klinkt heel leuk. Rens vind ik ook een mooie naam maar nu iemand Peter Jan Rens heeft gezegd kan ik het niet meer on-zien. Pim vind ik ook nog steeds een mooie en leuke naam, maar goed, ik heb al in eerdere topics gezien dat lang niet iedereen die zo geslaagd vindt.
Welke naam jullie ook kiezen uiteindelijk maakt jullie zoon de naam mooi! Vroeger vond ik Rens geen mooie naam maar nu ik een prachtig kereltje ken met deze naam is hij ineens een stuk leuker!!
We denken nu aan Rens. Is toevallig wel van de week een Rens geboren in ons geboortehotel.. Normaal hoor je het nooit haha. Stom!
Ruben vind ik het moois maar Rens past ook goed bij de naam van je dochter. Luuk vind ik saai. Die hoor je hier zo vaak. Als je nog maar twee of drie namen op je lijstje hebt kun je wel wachten tot hij er is. Omdat het nog redelijk verschillende namen zijn denk ik dat jullie er zo uit zijn.