Initialen. ..

Discussie in 'Babynamen' gestart door Bubblez, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dag dames,

Wij hebben waarschijnlijk de namen klaar.

Maar ik zit een beetje met de initialen voor het meisje.. of dit niet raar is zeg maar..

Aov zal het worden.. gezien dat een verzekering is vraag ik mij af of dit een goede keuze is of dat we beter een andere tweede naam moeten kiezen..

Wat vinden jullie?

Een zoontje zal jbv worden. Dit is verder niks vreemds dus kan prima volgens mij...

Bedankt!

2. Logan

Logan Niet meer actief

Waarom niet? Als het geschreven staat op post staat er toch A.O. Versteeg (ofzo;))
    Ik teken op mijn werk af met mijn initialen, en dat is het enige. Vaker zie ik ze nooit. En als een meid gaat trouwen raakt ze die achternaam misschien wel kwijt.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja dat is ook zo.. hormonen hé haha.

Ik zelf ben lav maar ik gebruik het echt nooit..

Wil alleen niet dat ons kindje ooit om wat voor reden met de naam gepest kan worden..

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Inderdaad wat Logan zegt.
    Je zal maar zelden A.O.V zien staan maar eerder A.O V.......
    Het zou me waarschijnlijk niet eens opvallen

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Daar zou ik me echt niet druk om maken. Kinderen gaan echt wel iets vinden als ze iemand willen pesten en ik denk niet dat kinderen op de hoogte zijn van de namen van verzekeringsmaatschappijen....

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.106
    113
    Zal inderdaad nooit als A.O.V staan voor zover ik weet. Achternaam zal voluit worden geschreven.
    Vind het prima kunnen hoor! Niks raars aan.

7. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Niks geks en zal inderdaad niet vaak naar gekeken worden ;)

8. rums

rums Niet meer actief

Ik moest eerst even googelen op AOV maar snap 'm. Maar ik zou de naam gewoon doen.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik moest hem zelf ook googlen hoor haha.

Gelukkig, zo denken wij er ook over maar dan ga je toch weer twijfelen hé. .

Nou nu wachten tot we weten wat het wordt!! :D

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Mijn initialen zijn A.A.P. Heel goed over nagedacht ja.. Ik zal je eens wat zeggen: het is nog nooit iemand opgevallen. Precies om de reden die hierboven ook al eens genoemd wordt.. Het is altijd A.A. Pieters. Er worden eerder grappen gemaakt over de Anonieme Alcoholisten, altijd weer..
    Ik vind A.O.V. prima hoor! Al vind ik het zelf ook vrij lastig, de achternaam van onze kindjes begint ook met een V, en je komt al snel op afkortingen uit (voetbalclubs, verzekeringen, vakbonden etc)

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je gebruikt het vaak ook weinig hé. .

Nou ik ben om hoor haha. Tenzij we nog gaan twijfelen. Maar dat zien we dan wel :)

Bedankt!

12. K00

K00 Niet meer actief

Mijn dochter heet J.A M........ :)
    Als haar voornaam maar oké is maakt de rest niet zoveel uit!

Succes :)

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha dat is wel een leuke.

Denk ook idd niet dat mensen het gaan zien. Als her een meisje is dan zal ze tekenen met a.o. V..... Dus dan valt t minder op haha

14. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Dit! Gewoon doen dus!

Deel Deze Pagina