Paniek....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Dee, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Lieve allemaal,

Zoals jullie misschien allemaal wel weten heb ik vandaag 2 weken geleden een laparoscopie gehad met doorspuiten van mijn eileiders...Nou het volgende....Ik heb al 3 dgz zo'n pijn aan mijn borsten en mijn tepels zijn heel erg gevoelig. Dus ik dacht net ik doe even een test. (van clearblue)...Ik had eroverheen geplast en na 10 sec nog niks te zien, dus ik had nog een druppel over (sorry voor het verhaal) dus die er ook overheen. Toen begon test meteen te werken....Eerts een dikke plus in het afleesvenster en hierna een de controlestreep....

Zit helemaal te shaken....Kan het zijn dat ik zwanger ben? Maar ik heb pas een week (dus vandaag precies een week geleden) geleden geklusd. Kan het dan al postitief zijn. Of kon ik ook al zwanger zijn van voor de OK???

Hellup

X
    Dee

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Jee wat spannend zeg! Ik heb er weinig verstand van, maar hoop gewoon dat je zwanger bent. Betekent dat een week na ei posi test...dat zou dan plm 7 dagen voor NOD zijn...is wel vroeg om posi te testen....
    Ik duim voor je. Over een paar dagen nog maar een testje er tegenaan gooien...

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    sjeee zou toch wat wezen zeg... ik zou nog ff een testje doen en kijken wat daaruit komt.
    Maar is het echt een duidelijke plus? heb je er een foto van??

groetjes pientje

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    denk trouwens dan wel dat je zwanger bent van voor de OK.
    Wanneer ben je voor het laatst ongi geworden dan??

5. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Ik ben al 6 weken niet meer ongi vanwege PCO. Heb in de tussentijd nog wel een test gedaan maar niet meer 4 dgn voor de ok....

Maar weten jullie of het mogelijk is na 7 dgn positief testen? En stel er was een bevruchting/ mega prille zwangerschap ten tijde van de ok, zou dat dan blijven zitten tijdens dat doorsuiten????

X

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    volgens mij kan je niet 7 dagen na een eisprong al positief testen omdat meestal pas na 5-8 dagen na je eisprong je hcG produceert. en al zeker niet een duidelijke positieve test,dan zou die juist superlicht moeten zijn.
    Ik weet het niet zeker maar dat doorspuiten gaat toch alleen door je eileiders? toch niet door je baarmoeder?
    Als het vruchtje is ingenesteld sluit de baarmoeder zich dicht,beschermt tegen infecties enzo.
    Dus ik denk dat het gteen invloed heeft al is het natuurlijk beter dat je zoiets niet doet als je zwanger bent. Maar ik weet het dus niet zeker.
    Ik zou ff urine opvangen in een bakje en nog eens testen en als ie positief is even je gyn bellen,die kan daar ongetwijfeld meer over zeggen.

7. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh, wat spannend zeg. Ik denk dat als je zwanger bent het al voor het doorspuiten moet zijn. Ik zou het even navragen aan de gyn. Hopelijk kan die je meer vertellen. Succes...
    Liefs Jenny

8. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    Hoi allemaal,

JA hoor, ben denk ik gewoon zwanger! Net een andere test gedaan en ook daar weer een vette streep op te zien. Ik zou alleen niet weten vanaf wanneer. Ben 6 wkn geleden ongi geweest....Zou het dan echt????

Heb het net tegen mijn man verteld en hij loopt helemaal te glunderen!

Aanstaande vrijdag hebben we het uitslag gesprek bij onze fertiliteitsarts. Zij gaat dan precies vertellen wat ze hebben gezien tijdens de ok 2 wkn geleden en dan zouden we eigenlijk klaar zijn voor de clomid enzo.....

O ik ben zo blij, weet gewoon niet wat ik moet doen???!!! Denken jullie dat als ik al zwanger was ten tijde van de operatie dat het dan gevaarlijk is voor het kindje (raar om te zeggen). Ze zetten nl met doorspuiten van eileiders eerst een klem op baarmoedermond en dan spuiten ze die contrastvloeistof erdoor heen. En zouden ze dan die zwangerschaps niet gezien hebben met al die cameras????

Sorry hoor met al mijn vragen, maar jullie zijn nu even de enige die ik heb

X
    Dee

9. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wooooowwww!
    spannend!!!!
    hopelijk krijg je vrijdag alle antwoorden!!
    vooralsnog, een voorzichtige felicitatie!!
    liefs elfje

10. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat vruchtje hebben ze niet kunnen zien hoor toen ze doorspuitten. toen was dat nog veel te klein. met 6 a 7 weken kun je het net zien. en als ze de baarmoeder dicht hebben gedaan lijkt het me niet zo'n probleem. ze kunnen al met 7 weken kijken of het hartje klopt en daarna met 10 weken of het er goed uitziet. spannend hoor.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    sjeee gefeliciteerd hoor!!!
    Gauw de gyn maar bellen!!!

Laat je weten hoe het afloopt!!!

groetjes Pientje

12. Dee

Dee Lid

27 dec 2005
    94
    0
    0
    eindhoven
    DAnkjewel voor jullie reacties. Ik zit al stiekem een beetje op een roze wolk. Mijn man ook, maar toch ook een beetje gereserveerd. We laten even vrijdag afhangen wat de gyn ervan zegt voordat we echt uit ons dak gaan.....

X
    Dee

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Wauw dit is wel te gek zeg!!!! :D

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wow! Wat geweldig. Gefeliciteerd zeg...

15. giovanna

giovanna Actief lid

13 mei 2006
    129
    0
    0
    Jeetje, wat een bijzonder verhaal zeg!
    Maarre...wachten tot vrijdag???? Wat knap dat je dat kunt zeg! Ik had allang de gyn gebeld om mijn vraag te stellen!!!
    Succes meis!

16. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Jeetje wat spannend allemaal!
    Veel succes vrijdag!!!!

Groetjes Senna

17. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    wow te gek zeg! Dit is wel heel goed nieuws!

18. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Tegen ons is juist uitdrukkelijk verteld dat je absoluut niet zwanger mocht zijn (ook niet pril) tijdens de laparoscopie.
    Tijdens het voorgesprek is dat ook nog een keer gevraagd, maar aangezien we niet gevreeen hadden (hekel aan condooms) tot de kijkoperatie, kon ik echt niet zwanger zijn. Anders hadden ze mij eerst getest voordat ze verder gingen.

Waarom je niet zwanger mag zijn, weet ik eigenlijk niet. Geen idee of dat al schade aangericht kan hebben....
    Dat zal je vrijdag dan wel kunnen vragen.

In ieder geval gefeliciteerd!

19. Niet meer actief

En???

Ben je al wat wijzer??

Hoe dan ook; het is een wonder.
    Ik duim voor je.

20. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Jeetje wat een verhaal zeg! Bij deze toch een felicitatie!!

Ik had alleen niet kunnen wachten tot vrijdag, ppfff daar was ik veel te nerveus voor denk ik.

Liefs,
    Natasja

Deel Deze Pagina