Na a.s Donderdag met clomid starten,als het goed is

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door -, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo dames, ik ga DOnderdag opnieuw naar de gyno,ik heb de hoop een beetje opgegeven om zonder Clomid zwanger te raken. Hte gevoel is er gewoon niet. De hoop bedoel ik dan. IK heb het geprobeerd maar het werk gewoon niet zonder. Maar wie heetf er ervaringen met Clomid en de eventuele bijwerkingen?Ik hoor er hele nare ervaringen van. Dat er heel veel bijwerkingen van zijn. Maar goed hierbij ervaringen van Clomid gebruiksters gevraagd.?????
    groeten jennie72

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi Jennie

Mag ik vragen waarom je aan clomid moet?

Je bent toch net in ronde 4 en redelijk op regel ongesteld?

Groetjes

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar....

Liefs An ;)

4. Niet meer actief

hai die Natasja,mijn gyno had uitgelegd dat ik wel gewoom ongie kan worden ,maar dat ik niet perse een eisprong hoef te hebben. En aangezien erbij mij P.C.O geconstateerd is,kralenketting is gezien, die eitjes rijpen niet goed bij mij dacht ze. En Clomid dat weten jullie kan een eisprong bevorderen. Dus vandaar dat ik Donderdag met enige klem ga verzoeken tot Clomid ik weet wel dat het ook geen pretje is maar dit is het ook niet van verrre uit niet. Want volgens mij krijg ik gewoon geen eisprong. Dus nu weten jullie het ik red het gewoon zo niet,volgens mij.
    groeten jennie72

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar het was eerst toch niet zeker dat je PCO had?
    Ben je weer terug geweest?

6. Niet meer actief

Nee dat klopt ik ben niet terrug geweest maar ik heb zelf gewoon sterk het vermoeden dat het ook zo is aangezien ze zelf zo twijfelde of dat ik echt wel een eisprong gehad had ik dacht nu ook dat ik echt zwanger was overtijd enzo,maar ik ben gewoom weer ongie geworden. Ik heb gewoon zeer sterk het idee dat ik zonder Clomid niet zwanger raak maar goed we zien het Donderdag wel ,mijn man gaat ook mee.Bedankt he jennie72

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ok, ik snap

Heeeel veel succes!!!

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hebben ze al bloed geprikt om te kijken of je wel een eisprong hebt gehad?

9. Niet meer actief

Hai mijn meel nee dat hebben ze nog niet. Dus misschien Donderdag ik hoop het dan maar.
    Groeten jennie72

10. Niet meer actief

Hallo dames die Clomid gebruiken,ik hoor veel verhalen over dat als je regelmatig ongie bent dat je dan ook een eisprong zou hebben klopt dit/
    Ik hoop op reacties.
    groeten jennie72

11. gigi

gigi Actief lid

hoi jennie,

ik denk dat de gyn je toch eerst minimaal 2 maanden in de gaten houdt via inendige echo's en bloedprikken. :( om zo 100% zeker te zijn van een/geen eisprong! Ik zit in hetzelfde schuitje geen 100% PCO omdat ik wel ongi wordt enigzins regelmatig 28 - 38 dagen.
    En ik ben bang dat clomid niet zomaar op verzoek wordt voorgeschreven!
    Helaas meid nog even geduld, en anders naar een fertiliteits arts, die zijn misschien wat duidelijker dan een gyn????

succes Gigi

12. Niet meer actief

Sorry wa tvoor een arts? is dat om je folikels te meten?
    Ik weet wel dat ze dat niet zo maar voorschrijft maar de vorige keer zei ze al dat ze het wel wil voorschrijven maar er nog mee wilde wachten. Hoe is het bij jou gegaan? sorry voor persoonlijk vraag,maar je zit een beetje in het zelfde schuitje als mij. ;)
    groeten jennie72

13. gigi

gigi Actief lid

ik ben na 12 pogingen naar de huisarts gegaan ik had het laatste half jaar ovulatietestetn gebruikt en daaruit kon ik geen eisprong opmaken.
    de huistarts heeft mij doorverwezen, en in de maatschap van gyneacologen zit een fertiliteitsarts, dit is een arts speciaal voor vruchtbaarheidsproblemen!
    kon binnen een week terecht, en begonnen met FM inwendige echo's om te kijken of eer een eitje rijpt in combinatie met bloedprikken om te kijken of je hormonen veranderen, zo kan met vaststellen of er een eisprong is geweest.
    Dit was bij mij niet zo en nu wacht ik op :evil: en dan mag ik aan de clomid! zo dit is in volgelvlucht mijn verhaal....

liefs Gigi

14. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ff googlelen op fertiliteitsarts en je komt een hele hoop te weten ;)

15. Niet meer actief

Hallo allemaal! ik heb dus bloed laten prikken om te kijken ofdat ik een eisprong heb. Daarnaast moet ik Dinsdag morgen een inwendige echo laten maken om te kijken of dat de folikkels aan het groeien zijn. Moet ook tempratuur bijgaan houden. :) dus er gebeurd wat. Ben wel heel benieuwd naar het resultaat ervan. :rolleyes: ik hoop natuurlijk goed en dat ik gewoon een eisprong gehad heb dan blijf je tenminsten niet met die onzekerheid lopen. :x ik laat het jullie weten hoe het gegaan is. ;)
    groeten jennie72

16. Niet meer actief

Hoera geen Clomid voor mij. Ik heb geen P.C.O. Echt blij!!!!!!!!!! :D :D
    Nu en binnen3 dagen zou er een ei moeten springen is al 17,5.
    Mooi om te zien zo,n echo. Volgende week vrijdag nog bloed prikken,voor de eisprong. Echt wel happy!!!!! ;) :)
    Nu gaat het goed komen dat weet ik zeker en wens iedereen op dit forum heel veel succes toegewenst.
    Groeten jennie72

17. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi Jenny,

Oh wat goed dat je geen pco hebt!!!
    Ik hoop dat het deze ronde met dit ei gaat lukken!!!
    Veel succes!

Groetjes Senna

18. Niet meer actief

Hai Senna,bedankt en jij ook he ;) komt allemaal wel goed. Dat zie je maar weer. Ik kon niet beter nieuws krijgen nadat ik van de week mijn baan was kwijt geraakt :( :( maar goed dit vind ik veel belangrijker en nieuwe baan vind ik heus wel :eek: na regen komt zonneschijn houd moed,en het komt allemaal goed!!!!! ;) ook voor jou.
    groeten jennie72

Deel Deze Pagina