bedankt voor de steun die ik hier vind....omdat ik het tegen niemand had verteld(behalve mijn man maar die is niet sterk in rouwen en troosten)voel ik me wel erg alleen in dit verdriet dus ben ik erg blij dat jullie er zijn...het begint trouwens ferm pijn te doen in mijn buik
Je kan paracetamol nemen tegen buikpijn, 2 tegelijk.dat had ik ook gedaan met mijn miskraam en is ook advies en is niet schadelijk.verder is het lekker om een warme kruik tegen je buik te leggen.schrale troost: na een miskraam is de kans groter dat je snel weer zwanger wordt van wel een plakkertje. Trouwens als je wel gaat bloeden is het beter maanverband te gebruiken ivm ontstekingen.als het vruchtje eruit is dan is de pijn ook gelijk weg. Heel veel sterkte vanavond meid! een dikke knuffel
bedankt,net paracetamol genomen(twee zoals je zei)straks naar ha om bloed te laten prikken.enorm veel krampen nu ...
Hoi Mol, Nog even om je sterkte te wensen, heel verdrietig allemaal.... ik hoop dat het snel achter de rug is en dat je je snel weer wat beter voelt. Een dikke digi knuf en veel sterkte.
Heel veel sterkte, wat verdrietig zeg....het advies van paracetamol is een heel goed en kan geen kwaad. Mijn gyns hebben me wel altijd gewaarschuwd tegen bv ibuprofen of nurofen of diclofenac tijdens een MK. Daardoor kunnen bloedingen erger worden. Dus paracetamol tegen de pijn, maandverband tot je stopt met bloeden, en heel veel sterkte gewenst.
bedankt iedereen...héél hard gehuild al vandaag en nu ook heel erg aan het bloeden....straks krijg ik de resultaten van het bloedonderzoek en ik hoop dat alles gauw achter de rug is....al is dat wel dubbel,arm babytje...