Paniek!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MCHLL, 16 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MCHLL

MCHLL Lid

27 nov 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen gevoelige tepels.. Voel momenteel eigenlijk niets anders dan anders :(

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij m'n dochter kwam en ging het die borsten. Ik liep er de hele dag in te knijpen alsof ik een melk koe was :p.

Komt wel goed meis, heb vertrouwen in je baby, alhoewel dag erg moeilijk is, weet er alles van.

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik heb pas geleden zo'n dag gehad, mijn borsten en vooral de tepels zijn als sinds de eisprong ontzettend gevoelig, en ineens totaal niet meer, maar dit duurde één dag. :)

Liefs,

4. MCHLL

MCHLL Lid

27 nov 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babii, ik snap het precies! Ik doe hetzelfde, haha. Dank je! Ik hoop het zo.

Ana Leigh, dus jij had een dag geen gevoelige borsten en tepels en daarna bleef het?

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb drie zwangerschappen gehad met maar minimale symptomen... alleen bij de tweede heb ik een periode gevoelige borsten gehad. En verder een periode heel erg moe geweest bij alle 3 de zwangerschappen.

Twee van de drie zitten nu heerlijk in bad te spetteren en helaas is de derde wel misgegaan, maar dat kwam omdat we met 20 weken de zwangerschap hebben moeten afbreken ivm trisomie 18\.

Dus probeer alsjeblieft niet zo te stressen en probeer te genieten!!! Het hebben van veel of weinig symptomen en het komen en gaan van symptomen zegt niets over het wel of niet goed gaan van je zwangerschap

6. MCHLL

MCHLL Lid

27 nov 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie, Hopmarjanneke! Ik ga het proberen los te laten..

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Ik begrijp goed dat je vanalles in je hoofd haalt maar eerlijk is eerlijk je kunt er niets aan doen als afwachten. Je zelf gek maken kun je altijd nog. Probeer even je zinnen op iets anders te zetten en trek bijvoorbeeld 's avonds voor je naar bed gaat een half uurtje uit om over "als" en wat na te denken. Trouwens test je op het zelfde tijdstip? 's Morgens zit er het meeste HCG in je urine ... Misschien over een aantal dagen nog eens een test doen en dan rust nemen tot je de echo krijgt? Sterkte het valt ook niet mee ... weet er alles van ...

8. MCHLL

MCHLL Lid

27 nov 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Je hebt gelijk, Nic. Moet ik doen. Ik heb donderdag en maandag beide keren rond 6 uur 's avonds getest. Zaterdagochtend ga ik nog een keer testen, want dan moet er, volgens mij, echt wel 3+ staan. Vandaag nog precies twee weken tot ik de echo krijg. Ben al aan het aftellen ;). Hopelijk dan goed nieuws.

9. kese12

kese12 Lid

17 okt 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry voor de late reactie. ik kreeg toen inderdaad heel snel bloedverlies. biijna 4 weken lang had ik bloedverlies. het begon dus precies met 6 weken tot 9.5 weken. daarna is het uiteindelijk afgestoten.

Nu heb ik alleen maar pijnlijke borsten maar ook niet heel erg pijnlijk hoor. Verder heb ik niet echt kwaaltjes. gisteren was ik voor het eerst klein beetje misselijk. dat wast het. helaas moet ik ook 2 weken wachten voor de eerste echo.

10. MCHLL

MCHLL Lid

27 nov 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen probleem! :) Ik had vannacht even pijnlijke borsten, maar sinds vanochtend niet meer.. Nu maar samen aftellen tot we de echo hebben. Spannend!

11. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Hier ook soms gevoelige borsten en dan weer niet.. Schommeld van dag tot dag x

Deel Deze Pagina