Beginnende miskraam? (pas op: foto!)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door leolientje, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    #1 leolientje, 31 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2014
    Hallo lieve verloskundigen van ZP,

Uiteraard heb ik mijn verloskundige al gesproken, maar ik hoop dat jullie hier misschien wijs uit kunnen:

Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger en vanmorgen heb ik na het plassen wat roze afgeveegd. Dit werd als snel helderrood en ik maak me natuurlijk zorgen of het over is. Van mijn verlos moet ik vrijdag weer bellen en ze kon er eigenlijk weinig mee, maar ik dacht ik post hier even een foto van mijn lnlegkruisje, misschien dat jullie er wat meer over kunnen vertellen? Dit is dus van een paar uur tijd (ong. van 11.00 - 14.00 uur). Ik heb geen krampen of stolsels tot nu toe.

Is er nog hoop of moet ik er rekening mee houden dat het echt klaar is met de zwangerschap?

Liefs,

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou me ook nog geen zorgen maken hierom. Bloedverlies zien we vaak in de vroege zwangerschap en dat betekent zeker niet meteen dta het misgaat, heel vaak is het een soort opruiming van oud bloed.

Mirjam

PS volgend keer mag je ipv een foto de hoeveelheid bloedverlies omschrijven als bijvoorbeeld: "ter grootte van een euromunt"

3. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Beste Mirjam,

Heel erg bedankt voor je reactie en ja sorry voor de foto :p

Stelt me toch wel wat gerust. Enig idee hoe lang zo'n bloeding kan duren? het is nu iets minder maar nog niet weg..

Groetjes,
    Leolientje

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Foto even verwijderd omdat er mensen zijn die er wellicht niet tegen kunnen, en antwoord is al gegeven.

5. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    dank voor verwijderen foto :)
    Bloeden duurt meestal kort, paar dagen en erg weinig qua hoeveelheid, als het toch meer wordt en gepaard gaat met krampen heb je kans dat het toch niet goed is.
    Overleg dan met je verloskundige.

Mirjam

Deel Deze Pagina