Inleiden?!?

Discussion in 'Zwangerschap' started by talithatje, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Even een vraagje.... Ik weet 't zelf even niet.

Ik was gister bij de vk en toen hadden we het over mijn zwangerschap tot nu toe.
    Ik heb last an zware bekkeninstabiliteit waardoor ik veel pijn heb. Hoe zwaarder de kleine word hoe meer pijn ik heb. Ik slaap ook heel erg slecht om dat omdraaien een zware en pijnlijke klus is.
    Nu had ik me voorgenomen om in bad te bevallen. Dit schijnt ook aangeraden te worden bij vrouwen met bekkeninstabiliteit. Dat zag ik al helemaal voor me.
    Ik heb nu al dagen dat ik niet meer kan en het niet erg zou vinden als ik nu al zou bevallen. De zwangerschap ben ik niet zat. Want ik geniet elke dag van mijn actieve hummel. Ook mijn buik vind ik heerlijk en zit me totaal niet in de weg. Maar ik ben die pijn zat... Dat breekt me erg op. En omdat deze hummel zoals het er nu uit ziet niet echt kleine word, word mijn pijn ook alleen maar erger en erger.
    Nu stelde mijn vk voor dat ik op 3 juli (dan ben ik precies 37 wkn) weer naar haar moest komen en dan zouden we kijken of ik ingeleid kon worden. Op dat moment klonk dat als muziek in mijn oren.
    Maar toen ik naar buiten liep kreeg ik een twijfel gevoel over me heen. Wat dat precies is weet ik niet... Ik kan er niet echt mijn vinger op leggen.
    Mijn bad is al besteld en die moet ik, hoe toevallig, op 3 juli ophalen. Als ik hem nu afbestel kost het me niets. Maar wacht ik en word ik wel ingeleid moet ik wel dat bedrag van dat bad betalen. En die zijn niet heel goedkoop.
    Ik ben ook bang dat ik later beval dan de uitgerekende datum... En ik weet niet of ik zo lang nog trek.
    Iemand een tip??

Sorry voor het lange verhaal....

Liefs Talitha

2. lizzie123

lizzie123 Actief lid

Sep 23, 2008
    223
    0
    0
    hoi hoi

Nou hier een beetje hetzelfde verhaal! Ik heb een hernia en ben vorige week opgenomen om aan de pijnstilling te gaan! Wat n hel in dat zikenhuis! Ben nu lekker thuis en mag niks, erg moeilijk. Maar wij willen dus ook ingeleid worden. Vanaf 38 weken doen ze het as bij ons!? En dat vind ik ook te doen, dan is alles "rijp". Alleen het word een iets kleiner kindjes als dat je het voldraagd. Wij zijn er dus wel voorstander van. Al had ik lichamelijk ook nergens last van hadden we het gewoon laten gaan en wachten tot het vanzelf zou komen. Ben morgen 37 weken. Vanmorgen bloed in me onderbroek, dus wie weet komt het eerder uit zich zelf!
    Dus als je het aan mij zou vragen, inleiden als je het zelf niet trekt lichamelijk..Als je bevallen bent heb je namelijk nog een aardig klusje te doen...

Suc6!

3. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank je wel voor je reactie. Wel "prettig" om te lezen dat ik niet de enige ben die zo'n dillema heeft/had.
    Toen ik gister weer in bed ging liggen en ik weer verging van de pijn ebte mijn twijfel wel weg.
    Ik weet ook zo goed als zeker dat ik het einde niet haal met al die pijn.

4. lizzie123

lizzie123 Actief lid

Sep 23, 2008
    223
    0
    0
    Het was idd een dillema...Maar na deze weken met zoveel pijn was de beslissing wel makkelijk:D.En hoeveel kindjes komen uitzich zelf met 38weken, ook best veel. (of nog iets eerder)
    Nou heel veel suc6 iig nog de laaste loodjes. (ja tja die zijn t zwaarste he :S)

Groetjes Liz

5. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Het is heel raar... Ik heb al maanden last van pijn en dat word steeds erger. Maar op een of andere manier blijf ik een twijfel hebben. Misschien omdat het nu erg dichtbij komt en je echt weken kan aftellen.
    Dank je wel.
    Jij ook nog heel veel suc-6 met de laatste loodjes

Share This Page