Ben op zoek naar een nieuwe fiets, die van mij is behoorlijk gaar . Fiets zo'n 70 kilometer per week en wil graag wel iets van een zitje achterop voor mijn dochters van 9 en 7 jaar, ze wegen zo'n 29 en 23 kilo. Dus de bagagedrager moet dat wel aankunnen . En hij moet vooral lekker fietsen natuurlijk . Ben niet op zoek naar een elektrische fiets.
Deze: https://www.fietsvoordeelshop.nl/sparta-lola-jo-rn3-2017-mintgroen-mat-dames?gclid=EAIaIQobChMIxvbmo_2c1QIVSDobCh3OCQ2aEAQYAyABEgJ2VfD_BwE Maar dan iets groener en met een bruin zadel (ouder model) Fiets heerlijk en ik vind hem door de kleur snel terug in het fietsenrek.
Ik heb de gazelle puurNL plus, met een bobike zitje die tot 10 jaar kan. Dan hebben ze ook wat meee ruimte. Zalige fiets. Ik wilde een goede transport fiets en dit was een van de lichtere. Cortina vind ik ook geweldig maar die was (toen, vorig jaar) wat duurder en weegt iets meer. De Lola jo vind ik het mooiste, maar deze vond ik zwaar fietsen. Ik zou zéker voor 7 versnellingen gaan!
Batavus weekend, 8 versnellingen geloof ik. Fietst echt zalig. Lage instap en ik heb er 2 bobike zitjes op.
Gazelle Miss Grace, bagagedrager moet je er los bij kopen maar nu heb ik wel meteen een extra stevige waardoor de kinderen lang achterop kunnen. http://schakelaar-tweewielers.nl/index.php?route=product/product&product_id=30328¤cy=EUR&language=nl
Sparta amazone 4 life. Is een combi stads met moederfiets. Met hulpstukken maak je er een moederfiets van. Bijv stuur verder naar voren voor meer ruimte. Laat je die eraf dan heb je gewoon een stevige stadsfiets. 7 versnellingen, dubbele standaard en een stevige en verlengde bagage-drager zodat je achter het zitje nog fietstassen kan bevestigen.
Oh wow wat veel reacties al! Ga ze straks even allemaal bekijken Ja 7 versnellingen zijn wel nodig vind ik, heb ik nu ook, had er niet aan gedacht dat te vermelden
Al eens gedacht aan een fiets met bijvoorbeeld 21 versnellingen. Die fietsen met voor en achter meerdere tandwielen fietsen echt super licht. Ik heb er sinds een jaar één en wil nooit meer terug (weet zo even niet welk merk/type ik heb)
Batavus Wayz sinds gisteren, dus nog niet veel ervaring. Eerste indruk is zeer goed! Hiervoor had ik de Batavus Mambo, dat was ook een hele fijne fiets!