constant licht bloedverlies

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Ielse, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ielse

Ielse Nieuw lid

26 okt 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

4 maanden geleden ben ik bevallen. Ik ben vrijwel meteen weer aan de pil gegaan. Na twee maanden ben ik daar weer mee gestopt omdat ik steeds door de pil heen ongesteld werd en vervolgens ook nog eens in de stopweek. Nadat ik gestopt was, heb ik 1 cyclus gehad van 28 dagen en een normale menstruatie, maar nu loopt het allemaal heel vreemd.

Ik heb al sinds mn eisprong (geschatte eisprong) bloedverlies. Vorige week heel hevig (waarschijnlijk menstruatie die een week te vroeg was) en nu nog steeds dat ik stukjes baarmoederwand verlies.

Ik ben naar de huisarts geweest en die heeft me een zwaardere pil voor geschreven, maar dat wil ik niet. We willen niet heel lang wachten met een 2e, dus hebben ervoor gekozen niet opnieuw aan de pil te gaan. Verder heeft ze alles onderzocht en zag niets vreemds.

Hebben jullie ervaring met een hele onregelmatige cyclus na de zwangerschap, herstelt dit weer? Of heb ik een progesteron tekort (waardoor de baarmoederwand niet sterk genoeg is?) en past je lichaam dit vanzelf weer aan? Voordat ik zwanger was, was mn cyclus extreem regelmatig nl.

Bedankt voor jullie reacties.

Groetjes!!

Deel Deze Pagina