'paniekerig' gillen maakt me ongerust (7 wkn)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door niva, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Mijn meisje is nu 7 weken bijna,
    ze gilt sinds een week af en toe echt heel paniekerig en huilt dan ook (terwijl ze verder bijna nooit huilt) Ze kreunt en lijkt moeite met poepen te hebben. Sinds vandaag stinkt haar poep ook echt heeel bedorven.
    Ook wordt ze vaak 'boos'als ze aan de borst ligt...
    Beetje tranerige oogjes.
    Ze heeft geen koorts, en vorige week zei de huisarts dat ie aan krampjes dacht..maar nu heeft ze dus ook die zielige oogjes en stinjkt haar ontlasting wat toen niet zo was.
    ik denk dat ze ook spruw heeft (zag het gister)
    kan dit met elkaar in verband staan?
    wat kan er aande hand zijn?
    (natuurlijk bel ik morgen meteen de huisarts, maar omdat ze wel alert is en geen koorts heeft kan ik de huisartsenpost niet bellen nu)

ze is vandaag ook enorm onrustig en huilerig

2. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Hey Niva!

Dus Devin is nog steeds ziekig...:( Dat boos op de borst zijn herken ik wel, bij Tica lag het ook wel aan de spruw, dus kan best dat dat bij Devin ook is. En misschien krijgt Devin hierdoor nu niet zoveel binnen als anders? En omdat ze toch al niet lekker was sterkt ze niet goed aan?
    Ik hoop het niet, misschien is ze wel 'gewoon' verkouden.
    Knuffel haar maar veel, als haar mama vlakbij haar is maakt dat veel goed. Ook knuf voor de mama zelf btw, sterkte.

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik denk dat het door de spruw komt
    daarom drinken ze moeilijk
    succes

4. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    hoi niva,
    mijn zoontje van 6 weken heeft precies dezelfde symptomen als jij beschrijft. ik ben benieuwd wat het uiteindelijk was bij je dochter.. ik ga sowieso morgen ook even de huisarts bellen. groet els

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    De huisarts bleef bij krampjes..
    Maar ik ben woensdag naar het CB geweest en daar kenden ze dit fenomeen wel.
    Mijn dochtertje drukt/perst dan heel hard..maar haar darm en sluitspier werken nog niet goed samen, dus ze perst heel hard maar tegelijkertijd sluit ze haar kringspier en perst ze dus tegen een dichte 'uitgang'

Het advies was toch zachtjes masseren daar zodat die sluitspier ontspant..ze poept dan dus wél ..als het goed is (nog vaak niet altijd, maar soms toch echt wel)

Ik hoop dat je er uit komt met je zoontje en dat jullie een oplossing vinden. een oplossing hebben we hier nog niet helemáál, maar we zijn een stuk geruster, kunnen haar af en toe een beetje helpen en we weten dat ze geen pijn heeft maar vooral vermoeid raakt en gefrustreerd raakt..

succes!

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    p.s. het 'boos' worden komt omdat ze dan probeert te persen tijdens het voeden..

Deel Deze Pagina