Brevactid 5000 I.E. wie heeft dit ook gebruikt in plaats van Pregnyl ? Wat houdt het precies in? Had je veel bijwerkingen? En wat is er anders aan dan gewone pregnyl? Alvast bedankt hoop op reakties
Wat jij noemt ken ik niet, maar weet wel dat ovitrelle een veel voorkomende vervanger van pregnyl is... Zou t kunnen dat dit de soort/merk naam van ovitrelle is?
ik heb i.pv pregnyl decapeptyl gekregen.maar dat was 3 dagen voor mijn tp. wat je daar noem ken ik niet
Het is een lang verhaal zal het even heel kort uitleggen. Het medicijn kende mijn gyn ook niet. Ik woon niet in de plaats waar ik de behandelingen krijg. En omdat mijn apotheek niks kon leveren en erg moeilijk deed. Moest ik de medicatie in een ander ziekenhuis ophalen. En dit ziekenhuis gebruikt deze medicijnen in plaats van pregnyl. Deze medicatie komt uit Duitsland. Nu had ik gehoopt dat er wel iemand mee bekent zou zijn. En mij meer kon vertellen, maar helaas. Toch bedankt voor de reakties.
Kijk hier maar eens: Pregnyl — Farmanco Volgens mij is het te vergelijken met pregnyl en ovitrelle!
Bedankt voor de link. Vraag me alleen af zit hier dan ook HCG in? En is dit medicijn ook pas 14 dagen na gebruik uit je lichaam?
Ja,bevat ook hcg.Dit vond ik op een duitse site: "BREVACTID® 5000 I.E. enthält als Wirkstoff humanes Choriongonadotropin (hCG), das aus dem Urin schwangerer Frauen gewonnen wird" en heeft hetzelfde effect dus als pregnyl,maar het is over het algemeen wel eerder dan na 14 dagen uit je bloed hoor.Ik test altijd na een week even om te zien of hij nog positief aangeeft.Heb dat deze keer 8 dagen na de punctie gedaan en toen al een witte test.....