Hoi! Op de drempel van de mmm ben ik toch zwanger geraakt. 28 december kregen we te horen dat een kans op een natuurlijke zwangerschap megaklein was vanwege slecht zaad. 32% beweegd, waarvan 7 % goed (4 milj) Wonder boven wonder was ik ineens overtijd. na een week en hoge temp heb ik dinsdag getest, zwanger. Omdat dit onze kans is, ben ik misschien extra onzeker en vroeg me af of e twee dingen kon wegnemen aar ik heel erg over pieker: heb 2 testen gedaan: kv 2 voor 5, deze gaf een brede lichtroze tweede streep, had deze niet donkerder moeten zijn na 7 dagen overtijd? CB digitaal met indicator gaf aan; 1-2 weken = volgens bijsluiter conceptie 3-4 weken geleden. Deze laatste baart mij zorgen: 7 december was mijn laatste ongesteldheid. Op dag 22 (28 december) heb ik mij neisprong gehad. Dit weet ikzeker door temperatuur (zie kaartje) en ovulatietesten. Mijn lf is meestal 14-15 dagen. Waarom geeft de digi test 1-2 weken aan, dit strookt nietm et mij nberekeningen. Heb ik dan te weinig hcg? Loop ik achter? Of kan het door een late innesteling komen? Sorry voor de paniek, maar dit is onze lucky shot. (probeer ook wel te genieten hoor ben niet alleen maar in paniek) Alvast bedankt! groetjes Helena
Het kan zijn dat je minder HCG aanmaakt. Die termijn is slechts een indicatie. Is geen reden dat het niet goed zou zitten. Wat een wonder! Geniet ervan!
CB spreekt al voor zich: Conceptie INDICATOR! Dat betekent dus een indicatie !!! Hoe duidelijker het streepje is, hoe meer weken dat ding aangeeft! Bij jou was het streepje dus aanwezig, maar niet knallend, daarom gaf hij 1-2 weken aan. Stel nou dat je op je NOD had gezeten en je had veel hcg aangemaakt, dan had de "lezer" meer hcg gevonden en automatisch gezegd dat je dan verder bent dan oorspronkelijk! Dat is ook de reden waarom ik dat ding niet gebruikt heb ... die indicator kan ook voor veel paniek zorgen
Het lijkt me logisch dat cb een indicator geeft van 1-2 weken...ze gaan namelijk uit van een cyclus van 28 dagen en jouw cyclus is langer.. Maar GEFELICITEERD!!!
He potverdorie Helena!!! Gelukkig is er nog hoop in die shit-mmm, maar toch dit zou wel zo onwijs mooi zijn geweest! Het stomme was, ik was net de reacties van de anderen aan het lezen en had er eigenlijk geen goed gevoel bij. Ik heb nl een keer zo'n vraag bij 'stel je vraag aan de verloskundige' op dit forum zien staan. Haar hcg had toen ook al verdubbeld moeten zijn, maar steeg maar 10 % ofzo en dat was ook niet goed gegaan. Dat gaat natuurlijk niet altijd op, er waren ook meiden hier die gewoon laat testen of onregelmatig zijn. Desalniettemin vind ik het echt zwaar *** voor je!! Ik duim voor je dat het snel weer raak is, met een beetje hulp van de mmm. Succes meid!