Waar testen bestellen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jonibra, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jonibra

jonibra Niet meer actief

Hey hey,

Vraag me 1 dingetje af:
    Hebben jullie goede ervaringen met zwangerschapstesten die je online kunt bestellen en zo ja met welke?
    Ik weet dat iedereen zegt dat de testen van t kruidvat het beste zijn maar die zit hier niet echt om de hoek en aan mn vriend vragen om ze mee te brengen(zit bij zijn zaak wel op t winkelcentrum) is n beetje lastig:p
    Om n voorbeeldje te noemen: Deze maand is mn cyclus een beetje van slag na mn miskraam van 23 dec dus mn nod dag is 1 groot twijfelgeval.
    Eers gaf ff dag 17 aan als dag van mn ei en zou ik dus vandaag hebben kunnen testen maar later veranderde het opeens in dag 23 en word t dus volgende week.
    Als ik 1 dingetje onzichtbaar zet (waar ik over twijfel of t klopt) zet ie m weer terug op dag 17 dus wou graag vanochtend weer testen en had gister een mn vriend gevraagt of ie n doosje 2v5 meer wou brengen...
    Moest gelijk gisteravond testen... Bij de jongste teste je toch ook 's avonds posi???
    Dus dat is geen slim plan:D
    Wil ze dus nu online bestellen zodat ik als t zo uitkomt eens rustig kan testen hihi maar hoor zoveel verschillende verhalen over allerlei soorten;)

Liefs mij

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb die van sensitest besteld en die werden heel snel geleverd..

Ik ga ze deze maand voor het eerst gebruiken dus ik kan je niet zeggen of ze goed zijn of niet........

3. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Ik heb ze bij Mad Care besteld en als je ze voor 1800 uur besteld worden ze de volgende dag al bezorgt. Ik vindt ze goed. 1 dag voor mijn NOD testen ik overdag al positief.

Deel Deze Pagina