Wat grappig! Hier ook echt al weken zoooooo'n zin in saucijzenbroodjes!!! Terwijl ik die voor mijn zwangerschap echt nooit at!
Kaassoufles met knoflooksaus (bah) haha en veeeel melk, maar melk lust ik normaal gesproken ook erg graag
Pff, kan niet wachten tot ik weer van zulke vreetbuien krijg! Bij de jongste at ik het liefst elke dag een frikandel speciaal!!! Ooh was zo lekker..
Ik heb geen speciale cravings deze zwangerschap maar ik lust alleen maar schuddebuikjes op brood, ik kan echt niks andere hebben, dus ik moet een beetje stiekem eten want mijn dochter moet eerst een gezond broodje eten. Toen ik zwanger was van mn dochter waren het 1 euro burgers van de mac en skittles, had ik al jaren niet meer gegeten maar moest en zou ze hebben. Mijn man heeft me wel eens vervloekt in de auto toen hij snachts een hamburger en skittels moest hLen denk ik xD (ik had toen nog geen rijbewijs)
Ik eet alles wat los en vast zit, als ik niet eet word ik kots en kots misselijk, alleen eten helpt bij mij tegen de misselijkheid. Heb niet echt cravings, het enige waar ik vaak zin in heb is fruit en caramels.
Bij mijn zoontje vooral vette dingen Frikandel met mayo, patatjes speciaal, chips (pomberen). Bij mijn dochter karnemelk en cornflakes (ik at het toen ik twee dagen na bevalling thuis was... Gaaadverdamme) en fruit en broodjes tonijn. Nu lust ik bijna niets, vette dingen kan ik niet hebben, word ik super misselijk, ben de hele dag door misselijk trouwens, maar hoef nog niet te spugen, dus eet droge beschuitjes en brood met slankie smeerkaas en komkommer of kipfilet. En yoghurt
In het begin was het grapefruit bij mij. Dat is nu over. Nu is het te pas en te onpas: karnemelk met ranja. Geen idee, ik dronk dat vroeger wel eens maar drink eigenlijk al jaaaaaren geen karnemelk meer. En natuurlijk de zoete dingen, zo heb ik ineens weer zin in chocolade zoenen (wat ze vroeger nergerzoenen noemde) + de tortilla chips van de Jumbo (blauwe zak) <- die en geen andere haha Oe en: gesmolten KAAS ... heaven!
1ste: BANAAN!! Haha en nu nog alles in bananensmaak, kleine meid is alweer 6,5 2de: Thee 3de: Frituur! Bij het ruiken van frituurvet liep me echt het water in de mond Huidige zwangerschap: Zoetige koude drankjes! Zoals: cola vanilla of cherry, Fernandez of gazeuse! Hmmm heerlijk haha
Bij de zwangerschap van mijn zoontje was het beschuit met nutella pasta haha. En later in de zwangerschap een groot glas ijsblokjes met ijsthee en dan met mijn vingers de ijsblokjes eruit vissen en op eten. En steeds weer bijvullen. Was echt heel erg haha. Deze zwangerschap nog niet echt gekke dingen. Ik lust nu graag snoepjes zown zak met smileys , cola snoepjes , ijshockey drop sticks , tennis rackets etc. Normaal ben ik niet van de snoepjes.
Griekse yoghurt met pure hagelslag (Tja, sorry..) Froop toetjes Cracottes met roomkaas en kalkoenfilet Ennnn: zelfgemaakte poffertjes met roomboter! Hmmmm!
Gek he? Trek krijgen in dingen die je normaal niet eet. Ook die overgangen van trek in zoet en dan ineens trek in iets zouts. Vind t heerlijk die vreetbuien af en toe Je hoort ook weleens dat zwangeren behoefte krijgen aan dingen die je helemaal niet kunt eten. Pica heet dat geloof ik. Lekker je chippies dopen id tandpasta ofzo...
Pica heet dat ja. Was van de week nog in een docu op TLC, een dame die steentjes at tijdens haar zwangerschap. Ook krijtjes en tuinaarde komen voor. Blij dat ik dat niet heb