sorry als ik het verkeerd geplaatst heb, maar heeft er iemand ervaring met kadocus giftshop ze hebben er een leuke aanbieding van een wandelwagen staan voor maar 179,- incl reiswieg maar is online winkel en ben dan altijd beetje huiverig. en het gaat om een saftey 1st transformer sleep en go en of dat wel een goede is?? nogmaals als ik hem verkkerd heb geplaatst excuses
Geen idee eigenlijk maar staan er bedrijfsgegevens op? Denk aan kvk/btw nr.. Is er een mogelijkheid om contact op te nemen via telefoon? Haal de site eens door google dan zul je ongetwijfeld wel reacties (positief of negatief zien)
Vriendin van mij had hier haar kinderwagen van, ze had volgens mij geen klachte, kinderwagen snel in huis en helemaal in orde, tevereden klant dus!
Begrijp ik nou goed dat je de wagen nog nooit in het echt hebt gezien en uitgeprobeerd? Zou ik nooit doen. Iemand anders kan het een geweldige wagen vinden maar dat betekent niet dat jij dat dan ook vind . Los daarvan zou ik gerust bij een webshop bestellen, even ervaringen googlen en je hebt vaak een aardig beeld of het betrouwbaar is of niet.