online baby/kinderwinkel

Discussie in 'De lounge' gestart door veronique23, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique23

29 jun 2009
    39
    0
    0
    sorry als ik het verkeerd geplaatst heb, maar heeft er iemand ervaring met kadocus giftshop

ze hebben er een leuke aanbieding van een wandelwagen staan voor maar 179,- incl reiswieg maar is online winkel en ben dan altijd beetje huiverig.
    en het gaat om een saftey 1st transformer sleep en go en of dat wel een goede is??

nogmaals als ik hem verkkerd heb geplaatst excuses;)

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Geen idee eigenlijk maar staan er bedrijfsgegevens op? Denk aan kvk/btw nr.. Is er een mogelijkheid om contact op te nemen via telefoon? Haal de site eens door google dan zul je ongetwijfeld wel reacties (positief of negatief zien)

3. WLE

WLE Niet meer actief

Vriendin van mij had hier haar kinderwagen van, ze had volgens mij geen klachte, kinderwagen snel in huis en helemaal in orde, tevereden klant dus!

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    heb daar al meerdere dingen besteld, en gaat super.
    snelle levering en idd geodkoop

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.183
    113
    Begrijp ik nou goed dat je de wagen nog nooit in het echt hebt gezien en uitgeprobeerd?
    Zou ik nooit doen.
    Iemand anders kan het een geweldige wagen vinden maar dat betekent niet dat jij dat dan ook vind ;).

Los daarvan zou ik gerust bij een webshop bestellen, even ervaringen googlen en je hebt vaak een aardig beeld of het betrouwbaar is of niet.

Deel Deze Pagina