Pannekoekkenbakker!

Discussie in 'De lounge' gestart door FmT, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja natuurlijk hebben we er direct iets van gezegd.. het meisje van de bediening bood nog aan om ijsklontjes erop te leggen nou volgens mij is dat niet goed dus zelf de toilet opgezocht voor stromend water (waarvan de temperatuur niet te regelen was maar een kraan met een drukknop) en ja achteraf bedenk je je ook van alles dit had ik moeten doen of dat... maar goed ik schrok me rot natuurlijk heb direct in de auto mijn dokter gebeld en bij de eerste ehbo post langsgegaan.. vandaar dat ik ook een email heb gestuurd dat het me niet lekker zat hoe het allemaal afgehandeld was.

Iens.nl had ik al gekeken maar daar zijn ze niet bekend..

Edit : Met mijn dochtertje gaat alles goed er is gelukkig niets meer van te zien anders was ik zeker nog even langs gegaan ook al is het dik 2 uur rijden.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb je een mail gestuurd naar die vestiging, of naar de hoofdvestiging?

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Naar de vestiging zelf, gisteren heeft mijn vriend via twitter een bericht naar de hoofdvestiging gestuurd, ik heb nog geen email van de hoofdvestiging gevonden.. daar zal ik nog eens achteraan gaan, goeie tip.

4. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ik zou op zijn minst een slechte recensie achterlaten op Iens.nl zodat iedereen kan lezen wat een figuren daar rondlopen. Want dit kan echt niet! Goed dat je voor de koude douche hebt ingestuurd.

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hier ook. Bovendien had ik niet eens betaald èn hadden ze van mij de rekening gekregen van alle medische kosten die je hebt gemaakt. Laten ze lekker het rambam krijgen.
    Ik ben gewoon plaatsvervangend pissig!

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Update : Ik heb een e-mail terug ontvangen (eindelijk). Het is besproken met het personeel en het spijt hem dat hij nalatig is geweest in het reageren op mijn e-mails. Nu vraagt hij of we contact kunnen opnemen om het naar tevredenheid op te lossen en/of mijn boosheid te kunnen verminderen.

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Je had beter naar de overkant van de maas kunnen rijden,een dorpje bij Cuijck daar zit een geweldige pannenkoekenbakker "de zeven dwergen".
    Die zijn echt kind vriendelijk,en de inrichting is ook erg mooi!
    Ik moet zeggen dat ik merk in de horeca dat de jeugd die in de bediening werkt er totaal geen weet van heeft dat je bestek,drinken of een bord warm eten niet voor de neus van een klein kind moet zetten....er zullen ook wel oudere mensen de fout mee ingaan hoor.
    En natuurlijk is het als papa of mama de taak om op je kind te letten,maar om nou een bord heet eten vol voor de neus van een dreumes te zetten,kom op denk ik dan:(.

Veel sterkte voor je uk,ik hoop dat het snel beter gaat.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Niet alleen dat... wij kwamen laatst ook tot zo'n conclusie, namelijk dat het jonge personeel van tegenwoordig niet meer weet wat klantvriendelijkheid is. Lekker ouwehoeren bij de deur i.p.v. de tafeltjes opruimen. Laatst hier in de buurt wezen terrassen en eten... Nou, de helft van de tafel heeft echt heel lang VOL met lege glazen gestaan! Zoveel, dat ze het niet in 1x mee konden nemen. En niet dat ze dan even 3x op en neer lopen, maar ze namen 'wat' mee, als ze toevallig toch bij onze tafel moesten zijn, met als gevolg dat er sneller lege glazen bijkwamen, dan weggehaald werden. ;)

Ook waren ze de appelsap voor mijn zoontje vergeten. Duurde zeker een kwartier voor het kwam en mijn zoontje steeds vragen: Mama, Ilias ook drinken! Echt zo sneu! :(

Deel Deze Pagina