Oh oh.... Gezwicht. De blikken van de verantwoordelijke huisvrouw achter mij negerend ( je weet wel, de 'het is pas oktober, ik doe niet mee aan die onzin' blik) heb ik groots ingeslagen. Taaitaai, kruidnootjes, chocoladefiguurtjes, marsepeinballetjes, strooigoed.....ik heb het allemaal meegenomen. En lekker dat het is Wie is er ook gezwicht (voor strooigoed of iets anders.....)?
Taaitaai en chocolade kruidnootjes, o ja en gister ook nog gevuld speculaas en marsepein gekocht haha
Hier in France echt heeeeel jaloers nu ... G!@#$% ik wil OOOOKKKKK ... gaat gefrustreerd naar bed en sorry dat ik het zeg maar daar ben jij de schuldige van TS DAMNNNN
Of in ieder geval ONS uitnodigen als er ook nog maar iets over is ... THANK GOD voor de HEMA hier in de buurt toch eerdaags ff heen voordat het daar allemaal op is ... en weet je wat raar is ... chocolade kan ik goed van af blijven maar wat is er nu zo speciaal aan chocolade letters het is toch gewone goedkope chocolade ik moet altijd de N hebben altijjddddd en anders het hele alfabet om het goed te maken dat mijn letter op is :'(
Die chocoladeletters van de hema zijn dan ook wel errug lekker...!! Ja, hier al het eerste strooigoed op. Mjam!
Ja vandaag.. Ik heb het al weken kunnen weerstaan, maar moest vandaag iets te lang wachten in de rij bij Kruidvat en toen ben ik gezwicht voor een zak yoghurt-choco kruidnoten.
Huh? Heb jij daar een HEMA??? Nou kan ik daar goed zonder, maar als blijkt dat ze daar ook ROOKWORSTEN hebben stap ik morgen in de wagen en rij eigenhandig 2 uur heen en weer om in te slaan (sorry, ik heb honger...)
Haha!! Lekker toch?! Ik boycot die 'troep' altijd tot november haha! Eerder koop ik geen Sint snoepgoed. Tot nu toe nog steeds elk jaar netjes volgehouden! Goed hè??
eehhmm pompidom.... ik ben eind augustus, begin september al gezwicht hahaha, maar ik eet het dus niet gelijk op?? eerst een zak kruidnootjes van de hema, die blijken de kindjes ook erg lekker te vinden.... maar ja, toen zag ik in de supermarkt kruidnootjes van bolletje..... die waren dus voor mama hihi. maar er zitten er nu nog in de pot. ik zou zeggen: geniet ervan!!! voor die paar maanden op een jaar dat het er is
Wij zijn er ook voor gezwicht.. De chocolade kruidnoten, wat is zo'n zak dan toch snel leeg he als het lekker is
Oh nee ik zwicht niet... Ik boycot de vroege verkoop en koop zeker dat soort dingen pas op z'n vroegst in november. Ik vind het speciale er een beetje vanaf gaan als het al zo vroeg in het jaar te koop is..
Gisteren ben ik gezwicht voor taai taai popjes in de supermarkt. Heeeeeerlijk zijn die dingen, ben bang dat de zak snel leeg zal zijn.
daaaaaaaaaaaaaaaaaar maak je mij nou jaloers mee hahahah die ga ik met oud en nieuw voor het leven eten hahah