Mijn man maakt wel eens een pannenkoek calzone. Eerst je pannekoek aan een kant bakken, dan omdraaien, beleggen met kaas, tomaat en ham bijvoorbeeld, gelijk dichtklappen...mmmm... Maar met spek is ook lekker. Appel meebakken. Of rozijnen (heel cliché).
Dat is inderdaad ook heel lekker. Thuis kregen we vroeger altijd een pannenkoek met perziken uit blik, bolletje ijs en slagroom. Ook lekker als dessert.
Stroop en poedersuiker, of kaas.. Sommige pannekoek combinaties die ik voorbij zie komen doen me meer aan een pizza denken dan een pannekoek, lol...
Als de pannenkoek echt lekker is, dan vind ik het lekkerste gewoon met stroop of poedersuiker. Soms doe ik er kaneel bij of appelstroop. Heel saai, maar je kunt echt álles op een pannenkoek doen, maar dan heb je geen pannenkoek meer, vind ik. Smaken verschillen! Heb wel een keer een heel lekkere op, met salami en prei en weet ik wat nog meer, maar dat was haast een pizza.
ik doe trouwens ook heel vaak niks op mn pannenkoek, maar ja jullie bakken vast niet van die lekkere als ik
Met kaas of spek en altijd met poedersuiker, mmmm!! En ik doe ook altijd wat vanillesuiker door het beslag. Ik heb al gegeten, maar zou zo nu nog wat pannenkoeken gaan bakken