Weet niet of het al genoemd is maar spinazie en feta!!! Pannekoekje bakken en spinazie opwarmen, even alle sap eruit afgieten/knijpen en dan verkruimelde feta door de spinazie. Uitsmeren op pannekoek, oprollen en bon apetit
Mijn favoriet is een pannenkoek met ananas, brie, bieslook en kruidenboter. Tijdens het bakken de ananasschijfjes erop leggen. Als de pannenkoek bijna klaar is de brie erop leggen en even laten smelten en daarna de bieslook erop. De kruidenboter verdeel ik op het bord over mijn pannenkoek. Jammie, het water loopt me nu al in de mond. Helaas mag ik hem voorlopig nog niet eten, want ik ben aan het Sonja Bakkeren.
Helemaal geweldig vind ik een pannenkoek met gehakte nootjes, rozijntjes en appel. Beetje poedersuiker en smullen maar!
Appel en banaan op 1 pannenkoek! Of alleen pure hagelslag, ook heerlijk! Zondag gaan we weer naar een pannenkoekenhuis deze keer in Tilburg, heb er na dit topic al helemaal weer zin in!
Ik wok altijd een oosters groene pakket met stukjes kaas er in en dat in de pannenkoek en dan champignonne saus er over. Erg lekker
Ben benieuwd hoe jij ze dan maakt! Gewoon lekker met stroop of suiker. Maar nutella met geraspte kokos er over is ook heel lekker.
maak de pannenkoek vaak een beetje zoeter door een beetje poedersuiker en kaneel aan het beslag toe te voegen... hier zijn de kaas/spek en de appelpannenkoek het meest favo en als beleg erop ragout jammie!!
Mijn favoriet: met appel, rozijnen en kaneelsuiker, mjammie! Denk dat ik nu weet wat ik van het weekend ga eten.