Mijn vriend wil altijd graag appel en banaan meegebakken of aardbeien (los erop) en ijs en slagroom en ik wil altijd spek en champignons meegebakken en soms een uitje en paprika erbij meegebakken heerlijk!
Moet je even op google zoeken naar pannekoekenhuis heerle Daar hebben ze een menu kaart met wel 365 soorten of zo. Staat vast wel iets lekkers tussen
warme kersen yummie, toevallig gisteren ook pannenkoeken op. Rune voor het eerst met sojamelk. LEkker!!
Kaas, spek of appel met kaneel. Of gewoon een soort pannenkoeken pizza maken met verschillende soorten groente en vlees en lekker veel kaas! Jumm. Het is dat we vanavond al aardappelen en groente en bio worst gaan eten, want anders wist ik Het wel
Grappig , In vlaanderen eet je alleen pannekoeken met zoete dingen (ijs, jam, boter, suiker, nutella ed). Ook wordt het niet gegeten als avondeten of zo, maar als speciaal vieruurtje (uitstapje op zondag of verjaardagsfeestje van de kinderen).
Ik: Spinazie met huttenkase of kaas met warme kersen. Man: Saai; stroop of jam. Dochtertje: Kaas (en dan stop ik af en toe er nog een kers bij in haar mond, nu kan het nog).
Hier wordt het dus de mexicaanse, ik kruid het gehakt met de kruiden van stegeman (chili con carne), doe daar gesnipperde uien, mais en tacosaus bij. En voor Julien met salami.