gember (van die bolletjes in potjes, fijngesneden) gember + appel gember + kaas (ik hou van gember ) suiker en kaneel hagelslag geitenkaas en honing appel en Grand Marnier
Een grote pannenkoek met appel, kaneel, suiker en soms ook rozijnen. *KWIJL* Mijn zoontje is er ook gek op en mijn man houdt van pannenkoeken met spek en kaas.
- spek - kaas - ijs - banaan - appelmoes. echt een dun laagje. te veel is niet lekker - jam - gebakken ei... leek me niks. me man at het altijd en ik ging het proeven en smaakt best. -stroop met poedersuiker - alleen stroop - alleen poedersuiker
Heerlijk met stukjes banaan of stukjes appel en rozijntjes. klontje roomboter erop flink wat poederssuiker .. mmmm..
Advocaat (tegenwoordig ff niet) plakjes banaan en slagroom, daarbovenop nog een pannenkoek en dan lekker schranzen hihihi !
*kersenjam (of een andere rode jam) *stroop *bruine basterdsuiker of poedersuiker... en kristalsuiker op een koude pannenkoek. *chocoladepasta met plakjes banaan (en eventueel slagroom) *appel en kaneel (meegebakken) en met vanille ijs en warme kersen lijkt het me ook nog weleens lekker.. ik eet ze vrijwel nooit hartig... maar met kaas, champignons, rode paprika, ui en ketchup lijkt het mij ook nog wel lekker
Boter en suiker, jam, chocopasta, hagelslag, muisjes, smeerkaas, vruchtenhagel, stroop, poedersuiker, appelmoes!