Misschien een hele rare vraag hoor, maar hoe geven jullie je kindje van 1 jaar een appel? Ik geef het eigenlijk nooit, omdat het me nog zo hard lijkt. Of kan dit al wel? Mijn zoontje krijgt dus altijd zacht fruit. Ben benieuwd naar jullie reacties!
ik snijt hem in 4 stukken, verwijder schil en klokhuis en ze eet het prima. meestal heeft ze naar 2 stukjes genoeg . peer net zo en de rest dingen zoals druiven een aardbeien geef ik gewoon zo in een bakje
Hier gaat appel sinds deze week goed, zonder grote stukken afhappen en proberen door te slikken. Ik heb 1/8 stukje appel gegeven, waar ze op haar gemakje op zit te kluiven. Het duurt een eeuwigheid, maar het gaat wel goed.
Ik gaf ook altijd gewoon een stuk. Als je denkt dat het nog te hard is dan kun je de appel ook even oppiepen in de magnetron (heel kort) dan word de appel ook zachter.
Mirre is 9 maanden en eet gewoon appel in kleine partjes (ik snij de appel in 8en). Gaat hier best rap naar binnen eigenlijk ... maar Mirre is ook gewend aan stukjes eten en vindt het harde juist wel lekker (maar ik geef natuurlijk geen Granny Smith ). Gewoon bij groenteboer (op markt, vaak nog goedkoper ook) vragen naar wat zachtere appels.
als je een Elstar een dag of 2 buiten de koelkast laat liggen wordt die lekker zacht! Ik zou niet meteen vanuit de koelkast geven.