Vanaf wanneer mag je meer dan 1 sneetje brood geven. Mijn zoontje van 8 maanden heeft zo snel zijn ene sneetje brood op dat hij er volgens mij met gemak een 2e bij op kan. Mag dit al, of moeten ze dan wat ouder zijn. Had ik de laatste keer bij het cb willen vragen maar ben ik vergeten. Ik geef brood trouwens nog wel zonder korstjes omdat ik het een beetje eng vind als hij steeds zit te kokhalsen met die korstjes. Doen anderen dit ook?
Wij hebben altijd brood met korstjes gegeven. Ze mogen tenslotte eerst beginnen met een broodkorst... Ik zou een tweede geven als jij denkt dat hij dat opkan. Als dat nu is, dan is dat nu. Ik heb nooit zo'n grote eter gehad, meestal werd er maar 3/4 boterham gegeten, maar brood is gewoon goed, dus 2 sneetjes tussen de middag kan geen kwaad volgens mij.
mijn zoontje is 8 maand, ik geef ook brood zonder korst, alleen dan omdat hij het niet lekker vind met korst, dat eet hij gewoon simpelweg niet, hij speelt er alleen mee. ik geef soms 2 sneetjes brood... soms kan hij amper een halve op en soms eet hij met gemak een 2e, ik weet eigenlijk niet of het wel of niet "mag" van mij mag hij het iig wel. de fles wil hij bij mij niet meer alleen nog voor het slapen gaan. en honger is honger toch ?
Kijk gewoon wat je kindje wil. Mijn dochter eet soms een halve boterham en de andere keer 2 boterhammen.
Ik zou zowiezo eerst met korst proberen, dat vult ook meer. ik heb het 1 week zonder gegeven, maar met ging prima! als hij dan nog honger heeft lijkt het me geen kwaad kunnen een tweede erbij te geven hoor. Tis gezond!