Ik zie de laatste tijd vaak reclames voor haarverf. Alleen is dat geen gewone haarverf maar mousse. Dat je alleen maar in je haar hoeft te doen net als shampoo en dan uitspoelen. Ik vraag me dan elke keer af: werkt dat wel? Lijkt me toch niet dat alles dan even goed dekt? meiden al geprobeerd? En?
jawel,het werkt wel hoor, het is gewoon het zelfde als de gewone haarverf zit ook een apart flesje bij om te mengen maar dan na het schudden is het het gewoon schuim en gewoon goed inmaseren en goed in laten trekken ,wat ik wel vind is dat de kleuren lichter zijn dan gewone haarverf zeg maar uit de pakjes. dus gewoon even uit proberen denk ik liefs
Ik heb het vorige week zelf in mijn haar gedaan met succes. Ik had trouwens ruim voldoende aan 1verpakking met m'n dikke schouder lange haar. Ideaal spul.
Ik heb het nu ook al meerdere keren gebruikt en het gebruiksgemak vind ik errug fijn, mijn lange haar red ik nu wel met een pakje, maar ik heb al een hoop grijze haren () en die zijn echt na twee weken ofzo alweer zichtbaar! Of ze zijn zelfs niet eens gekleurd geweest! Dus die 100% grijsdekking klopt echt niet!
Ik vind de kleur ook lichter uitvallen en het dekt bij mij minder. Het lijkt wel of er bij iedere wasbeurt iets van de kleur af gaat. Het gebruik van de mousse vind ik super, maar vanwege het tegenvallende resultaat ben ik toch maar weer overgestapt op de 'normale' kleuringen.
ik heb die van John Frieda gehad (heb nog twee doosjes hier liggen). Ik had de donkerbruin/rode tint. Had liever een wat feller rode gehad, maar die is er (nog) niet. Het hield behoorlijk goed, maar ik vind Elumen van de kapper nog altijd de beste kleuring! Maar dit is voor mij een goed alternatief.
Ik heb m ook gebruikt, hij dekte wel goed bij mij en de eerste kleuring waarvan ik maar 1 pakje nodig had ipv 2.
John Frieda vind ik ook erg goed, kleurt netjes. Had laatste keer van Lóreal gehaald en vond dat echt waardeloos. Mijn uitgroei was nog precies het zelfde.
hier een zeer ontrevreden kapster nee ik vind het echt 3x niks. heb via buzzer het mogen proberen en ik kreeg niet eens de kleur die ik wilde (gewoon 3tinten donkerder dan de bedoeling was!) ik had onbehandeld haar (geen verf er dus in) dus dan zou de kleur juist goed moeten uitpakken, helaas! liep dus een tijdje met flinke kleur verschil (pakte ook niet overal even goed) voorkant was wel redelijk blond maar de rest van mn haar was bijna bruin :s had de ena lichtste blond uitgekozen. heb nog 1 pakje thuis liggen ongebruikt voor wie hem wil uitproberen! gratis, alleen verzendkosten zijn voor jou
De meeste wel tevreden dus. Valt me echt mee. ik zal het eens onthouden. Dank jullie wel. Heb nu net mijn haar geverfd maar als ik weer eens wil