Ik hou niet van pannekoeken, dus die combinatie zou ik niet proberen. Ikzelf ben gek op boterhammen/crackers belegd met kaas en banaan, en een krentenbol met komijnekaas gaat er ook goed in
heerlijk, laatst pannekoek met uitjes, knoflook, gebakken spek, gesmolten kaas en stroop gehad. mmmmmm
ik doe altijd hagelslag en kaas op mn boterham, heerlijk! (liefst nog met oude kaas) en ik weet niet meer wie het schreef, maar hier hoort er bij de chili ook een pot appelmoes!
Ken iemand die smeert leverpastei op haar brood met paprikachips erop.. happen maar.. Zo kan ik een drol ook lekker maken
pannekoek met kipstukjes en strooikaas speculaas op de boterham boterham met pindakaas en suiker wentelteefjes met extra suiker erop boterham kaas en jam.... even nadenken....
als ik patat eet bak ik altijd 1 frikandel extra, die bewaar ik in de koelkast en doop die de volgende dag in de vanillevla !! jammie jammie
weet je wat echt lekker is!!! een pannekoek bakken, kaas erover, gesneden uit en dan tonijn van rio del mare (de echte dus)....en dan of poedersuiker of stroop wat je maar lekker vind... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mag t niet meer (ivm mn gewicht) maar een rookwost opeten met een grote dot appelmoes (en verder niks) Of pannekoek met tomaten ketchup....at ik vroeger altijd! Komen best wat lekkere ideen voorbij hier. Maar sommige dingen...
Nou zo dacht ik ook hoor toen ik mn nichtje boterham met jam en pindakaas zag eten. Maar toch zelf geprobeerd, en vind het heerlijk haha En witte rijst met suiker is ook lekker ja. Maar dan met roomboter erbij
Ik eet altijd macaroni met fritessaus Goddelijk. Iedereen kijkt me altijd vies aan, maar dan zeg ik probeer het dan. En na het proberen zijn ze om. Iedereen om me heen eet dus macaroni met fritessaus haha!
Normaal krijg ik altijd honger van die eettopics maar van deze word ik spontaan misselijk ! Leuk al die combi's maar wordt er niet echt hongerig van hahaha
Ik ben niet zo van de kaas maar een pannenkoek met hagelslag klinkt eigenlijk best lekker ! Myn moeder kwam voor een tijdje terug ook met een hele rare combinatie aan die echt heel erg lekker was: Shoarma met macaroni! Gewoon droge macaroni met een beetje knoflook en daar dan de shoarma door heen doen.. Klinkt ook niet veel belovend maar zelfs ík vondt dat lekker (en ik ben helemaal geen shoarma eter)..
Dit heb ik ook wel s gegeten! As het gehakt op is en de shoarma toevallig nog in de vriezer ligt. Das echt lekker! Maar dan verder wel de kruiden enz, geen witte macaroni
Ja en zo eet ik macaroni met curry. Is zooo lekker! Of met sate! Of broodje kaassoufflé speciaal.. jammie!