De vriend van me moeder eet nasi goreng met mayonaise. Al het vlees wat over is doet hij de volgende dag op zijn brood. Boterham pindakaas (poeder)suiker. Spekkoek op brood. Mijn oom eet vanille vla met beschuit. Een oud klasgenootje nam altijd ontbijtkoek met smeerpate en komkommer erop mee. Wij doen wel is pannekoek gourmetten, dus alles wat je normaal gezien met gourmet eet (ui, aardappeltjes, paprika, champignons enz) doe je op de gourmet en dan gooi je er pannenkoekmix overheen. Errug lekker! Ik ben niet zo van het combineren. Ik eet wel is een boterham met kaas en jam. Of pannenkoek met kaas en stroop of macaroni met curry. Mijn zusje eet brinta met nesquick.
Gatver, vind je dat echt? Ik sta bij het idee alleen al m'n boterham bijna weer uit te kotsen! Wat wel een lekkere is: salami en kaas. Of salami en stroop
In Turkije eten ze macaroni met yoghurt! Ik vind het heerlijk en eet mn macaroni dus nooit zonder yoghurt! Hahaha als ik dat hier aan iemand vertel lachen ze me altijd vierkant uit. Maar het is zo lekker!!
ja mijn man keek me eerst ook kokhalzend aan haha.. maar na heeeeeeel veeeeeel aandringen heeft hij t geproeft en vind die t nu zelf ook erg lekker de combi kaas en chocola.. haha, hij pakt zelfs nu af en toe een plakje kaas en dan stopt die er vlokken tussen en eet die t zo op hahaha
Salami en kaas is lekker ja.. doen wij hier regelmatig in een stokbroodje en dan in de oven! Bloemmm: Macaroni met yoghurt?? Nee dat lijkt mij zelfs niet wat haha.
Ik zit momenteel heerlijk boterhammen met pindakaas en hagelslag te eten (door elkaar dan he, niet apart )
Probeerd het eens! Het is echt lekker. Het is het lekkerst met boerenland yoghurt of dikke Griekse/Turkse yoghurt. Tot nu toe vond iedereen die me voor gek verklaarde het lekker
Mijn man doet ketjap over zijn spaghetti, brrrrr en hij eet pindakaas met stroop. Zelf heb ik niet van die rare combi's gelukkig haha en hij houdt het bij deze 2 'afwijkingen'.
ik heb net mn bescuitjes op maar anders.... op mijn werk at iemand altijd: roggebrood met kaas en dan erbovenop jam en daarbovenop ontbijtkoek en daarbovenop boter en hagelslag. (okay hij was wel iets te dik ) een andere geliefde combi van hem was witbrood, kaas, bruin brood leverpastei en dan ontbijtkoek met jam en chilisaus.... ik vond het al vreemd dat een vriendin van me pannenkoek met doritos at. of pindakaas met ham. vanillevla met appelmoes... lekker! ik hou zelf niet zo van die zoet met hartige combinaties.. ik blijf even mee lezen
Nee dan ga ik echt over me nek haha.. heb het laatst geprobeerd, aangezien ik het vroeger echt lekker vond. Maar nee, nu nie meer Bloemmm: Hm, ben echt geneigd het te gaan proberen haha. Zal als we binnenkort weer macaroni eten eens yoghurt er bij doen Gister trouwens ook macaroni op (of nou ja, van die penne macaroni of hoe dat ook heet ) en dan met gehakt, kaas spek saus, en frisse koolsalade met reepjes ham en wortel. En dat allemaal door elkaar heen, jammie jammie
oeh er schoot nog wat binnen. chocoladevla en banaan... en banaan met slagroom en hagelslag.. ja sorry ik heb blijkbaar wat met chocola ofzo.. haha
Het is het lekkerst met gewoon macaroni, dus zonder meer dingen erin. Of alleen macaroni met tomatensaus en dan dus wat yoghurt erop. Haha