Hoi lady's, Welke zonnenbrandcreme gebruiken jullie? Ik heb vaak verschillende soorten omte proberen maar krijg zo vaak pukkeltjes enzo dr van. Vooral op mn decolleté en rug Ook als ik het na het zonnen meteen er af was. Het is allemaal zo vet! Hebben jullie tips??
Ik gebruik de laatste jaren Vision (te koop bij apotheek en soms ook bij Etos). Ideaal want er zit geen geur aan de beestjes blijven dus weg Daarnaast makkelijk uit te smeren, ook de hoge factors. Niet plakkerig en zweterig nadien. Ik heb m ook gebruikt met eczeemhuid. Ik wil ook niet meer anders!
Hier ook Vision, vind hem super, absoluut niet vet, krijg van al het andere ook altijd pukkeltjes en uitslag. Vision werd door een huidarts van een vriendinnetje aangeraden (zij heeft erg last van acne).
Ik heb Ultrasun voor mijn zoontje. Hij heeft last van een eczeemhuid en deze werd mij aangeraden. Zelf heb ik nivea.
Ik vind die van het Kruidvat het beste, factor 25. Erg fijne crème, smeert goed uit, trekt snel in en beschermt goed.
Weet je dat zonnebrandcreme maar een jaar houdbaar is? Dan gaat de uv bescherming eruit.. dus ieder jaar nieuwe kopen... (wist ik tot voor kort niet en er zijn meer mensen die er nog nooit van hadden gehoord)...
ikzelf gebruik dat nooit, ben al bruin van mezelf en word alleen maar nog bruiner mijn dochters smeer ik in met de hoogste factor voor kids van nivea...
khep voor mn zoontje vd week weer nieuwe factor 50 van garnier gekocht, dat is wel echt van die vette voor mezelf nu tijdens de zwangerschap gebruik ik die ook maar, ben bang dat ik anders zwangerschapsmasker ofso krijg
Ultrasun! Voor zowel mijn zoontje als voor onszelf... Ik ben zo wit, dat mensen denken dat ik Campina sponsor!
Ik gebruik crème van Vichy. Misschien krijg je geen pukkeltjes als je een zonnenbrandcreme speciaal voor gezicht en decolete gebruikt? Ik heb dat nu nooit meer iig.
Lancaster.. wordt hier al jaren gebruikt! Vroeger gebruikte mijn vader het al voor mij en me broer en nu koop ik het zelf voor mij en me vriend!
Vichy Capital Soleil factor 30 voor het hele gezin. werkt goed en plakt niet, voor mij heel belangrijk.